torsdag, januari 04, 2007

onpa ihanaa olla nainen

:) patsastelen kämpillä uusissa korkkareissa=) Hahaa... Kävin alessa, eikä nyt ajatuksissa olleet varsinaisesti tuollaiset kevät/kesä-korkkarit, mutta kun ne sattui silmään ja istuivat ihanasti jalkaan, niin mikäs siinä, ja kun vielä reilussa alessa olivat... Hihii... Mä oon vasta viime vuosina "löytänyt" naisellisuuteni kunnolla tuossa vaatepuolella, ja se on vieläkin siistiä kun tajuaa, että haahaa, onhan niitä mukavantuntuisiakin korkkareita, jotka vielä näyttävät hyvältä, minunkin jalassani:). Joka päivä ei ole mun mielialassa korkkaripäivä, mutta välillä on, ja sillon on kiva vetästä päällensä jotain "feminiinistä" kenkää, hametta, jne:) Mä oon muuten vissiin ihan mukavan pitkä korkkareissa, joutuu katselemaan osaa ihmiskuntaa silloin silleen alaspäin;)
Mutta oon mä tuossa pukeutumisessanikin aika "ääripää"-ihminen: tarkoitan, että minussa on monesti kaksi eri "puolta", jotka sitten sattuvat olemaan vielä kaukana toisistaan. Pukeutumisessa tämä tarkoittaa sitä, että esim. tänään olin vaelluskengissä, kuoritakissa, rennoissa farkuissa ja pipossa liikenteessä (kun kerta sää oli mitä oli, ja fillaroin) ja päädyin tesmailemaan siroja korkkareita....Hih:) Ei nyt ollut ihan hyvä yhdistelmä mutta who cares! Välillä olen "itse nainen", välillä jossain rapakossa rämpivä virnistävä hikipää=)

Sitten: Kävin tsiikailemassa uusia sykemittareita, kun vanha tosiaan sanoi ittensä irti tuossa ennen joulua, ja äitee antoi sitten lahjaksi rahaa uutta varten. Luulen että päädyn hankkimaan Suunnon T1-sykemittarin... Se on sellainen mahdollisimman yksinkertainen treenivehje, juuri mitä tarvitsen: eli mittaa sykkeen, säätää ja valvoo sykerajoja, jne... Ei tarvii olla mitään ihmesysteemejä, mä oon lähinnä käyttänyt sitä sykemittaria "mukavana" ja kestävänä kellona, sekä sykemittarina silloin kun käyn juoksemassa --> en juokse liian lujaa (sitä tein ennen vanhaan). Nyt on vaan tenkkapoo, että haluanko sen punaisena vai mustana...? se oliivinvihreä ja beige vaihtoehdot ei hirveesti napannut... Siinä punaisessa oli kylläkin aika tyhmä valkoinen kellotaulu..... Tai ehkä sittenkin se oliivinvihreä...?;) No, mä mietin vähän aikaa:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Osta punainen! Mustaa on yleensä aina liikaa ja onhan punainen kuitenkin pirteä väri, joka sopii urheilun harrastamisen perimmäiseen tarkoitukseen: saada hyvä mieli ja elämän energiaa!

memyi sa...

hhmmmm.. voitpa olla hyvinkin oikeessa... kyllä mä varmaan sen punaisen otan, kai siihen ihme valkoiseen kellotaustaan tottuu....;) Kiitti kuitenkin mielipiteestäsi, nää on tärkeitä juttuja=)