fredag, juni 02, 2006

relaa, älä kelaa

tuossa yllä on se juttu mikä mun pitäis saada sisäistettyä JOKAISELLA elämän alueella. ystävä paukautti sen mulle tuossa eilen teetuokiolla... aika hyvä mun mielestä, riimi ja kaikki;)

jepjep. ei tässä sen kummempia... tavallista sähellyksenomaista elämistä ja tilanteita että "näinkö tää sitten menikin?" ja kummastusta. oon sitä mieltä että mä oon aika hyväs kuosis vieläkin vaiks tää kevät on ollut aika tapahtumarikas sanoisin.

potkunyrkkeilyssä ollaan suoritettu vyökoe, ja päästy to the next level;) hurjaa, nyt omistan jo säärisuojat, 14 oz nyrkkeilyhanskat ja hammassuojat... mitenhän mä tähän päädyin?:) jesh, mutta hyvältä tuntuu, joten niin kauan, mikäs tässä ollessa.

aika kiva on ollu muuten saada tässä viime aikoina kommentteja, että "sä oot tainnu laihtua talven aikana?" Ihan siistii, vaikka en kyllä oo yrittäny laihduttaa. enkä muuten usko että paino on tippunu mihinkään. ehkä tää potku-nyrkki-tellu-kuuri vähän kiinteytti ja kiinteyttää:) aika makee, pääsee hyvään kuosiin ilman että tuntee että pitää miettiä että muista nyt reenata tarpeeks, homma skulaa kuin itestään.

on mulla ehkä vähän 3-kympinkriisi päällä... oon jostain saanu vähän päähäni että tässä iässä mun pitäis jo olla ainakin tuolla työsaralla jo "pidemmällä"... noh, kärvistelen itteni kans vähän aikaa, eiköhän se siitä taas helpota. onneks ei tuolla ihmissuhdepuolella nyt jaksa kriisailla, että miks ei oo vielä sitä miestä ja koiraa ja rivitalonpätkää ja farmari... ehkä siks en kriisaile, kun musta tuntuu että en mä ihan tota koko pakettia ihan vielä ees haluais.

mutta: sen tiedän että oon tosi onnellinen siitä, että mulla on hyviä ystäviä ja kavereita.

Inga kommentarer: