torsdag, februari 09, 2006

kirjoitusblokki

olen parina iltana miettinyt, että pitäis ja haluis kirjoittaa tänne, mutta sitten on kuitenkin tökkinyt. on tyhjä olo. tai totuus taitaa olla se, että olen niin täynnä uusia ja minulle isoja ajatuksia, enkä ole niitä valmis vielä jakamaan.

on tässä parin viime viikon aikana niin sattunut ja tapahtunut. enimmäkseen vain hyvää. täytyy sanoa, että näin hyvin ei ole ollut asiat pitkään aikaan, varmaan 5 vuoteen. aika hurja fiilis, tähän tarvii vähän tottua, ettei rupea pelottamaan:) mä kun olen silleen vähän tyhymä, että kun asiat on kunnossa ja hyvin, niin mua alkaa pelottamaan, enkä ehkä uskalla täysin rinnoin nauttia tilanteesta... pelkään siis sitä, että kohta taas lähdetään alamäkeen... (koska pakostahan niin käy jossain vaiheessa jollain lailla vähäsen edes). mä taidan olla jonkinlainen ekspertti siinä, että asiat on huonosti, silloin mä oon tavallaan kuin kala vedessä, vaikka ei kivaa olekaan. mutta tiedän ainakin miten handlata asiat. on kokemusta. tälleen kun kaikki on oikeestaan hyvin ja osa tosi kivasti, niin mulla menee pasmat sekaisin:) en tietenkään toivo asioiden olevan toisin, mutta... tajuat ehkä ajatuksen. sitä on niin kuin tonneittain enemmän menetettävää kun asiat on hyvin.... no, mutta aattelin, että minäpä opettelen olemaan ekspertti siinä, että asiat menee hyvin:)

kyllähän mä tuossa vuoden alussa aattelin, että NYT alkaa asiat sujumaan, oikeesti oli sellanen fiilis. ja niin tässä näyttää käyvän. ihan alku vuodesta vähän kakisteli, mutta nyt "se" tajus mistä on kyse. joten hanaa vaan!!!=)

noh, katsos, tulihan sitä tekstiä kuitenkin:) lisää toiste! öitä!

Inga kommentarer: