måndag, september 11, 2006

blogeja lukemalla opittua

toisten blogeja lukemalla oon kyllä saanut hieman objektiivisuutta oman elämäni tapahtumiin, erityisesti tuolla ihmissuhdepuolella. Kun mua on jostain syystä hävettäny hieman mun kaikki "toheloinnit" miesten kanssa tällä "matkalla" elämänkumppanin löytämiseen. Tai jälkeenpäin on aina ollut niin helppo aatella ja ihmetellä, että herranjestas, miks mä tuohonkin ihmiseen niin jysähdin ja tein siitä niin isooooon jutun!?!? Oon aatellu, että oishan mun pitänyt tajuta se ja se jo silloin ja silloin... vaikka osa musta tietää, että ei nää ihmissuhteet oo mitään "tiedettä" tai taktiikkapeliä, jossa pitäis oppia "pärjäämään" jotenkin paremmin. äh, vaikea selittää sanoin, mutta ehkä joku jossain tajuaa mitä tarkoitan:) Vikatikkejä on siis tullut. Mutta siis, kun olen muiden blogeja lukenut, niin olen tajunnut, että en minä ole mitenkään erityisen ihmeellisen "tyhmä" tai "huono" näissä jutuissa; kaikille nämä ihmissuhdeasiat on välillä vaikeita, silloinkin kun ulkopuolisena näkee tilanteen hyvinkin selvänä. ne on kai ne tunteet, ne tunteet, jotka sekoittavat ihmisen pakat:)

mutta vaikka soisin, että jotkut toheloinneistani oisin tajunnu jättää väliin, niin ymmärrän myös sen, että ilman niitä en olisi se ihminen joka nyt olen. ja koska oon itseni kanssa enemmän ok kuin koskaan ennen, oletan, ettei kaikki ole ollut IHAN hyödytöntä;)

Inga kommentarer: