onsdag, oktober 04, 2006

hyvät reenit

juu, oli tänään hyvät KB (kickboxing)-reenit, kertakaikkiaan. hiki lensi, tehokasta... mulla on pari viikkoa vähän tökkiny reeneissä, tullut vähän liikaa kirjaimellisesti turpiin, mutta nyt pääsin taas vähän jyvälle kun oli uus ope ja uudet kujeet. hyvä niin, koska hyvästä reenistä tulee niin hyvä fiilis. oon muuten hankkinu itelleni nyt jo pääsuojankin (rupes noi pääosumat vähän häiritteen....;)), sekin on punainen, olen siis melkein kuin "lady in red".

ja hahaa, tellukausi lähestyy, jejeeeeejeeee:) Eilen kävin autolla poimimassa kyytiin autottomien tellu-tytsyjen suksia, ajattelin olla kiva ja viedä samalla huoltoon kun vien omanikin... julkisilla liikkuminen sukset kainalossa ei nääs oo ihan hubaisinta puuhaa. täytyy myöntää, että sain ihmisiltä hassuja katseita eilen illalla, kun sateessa kävelin autolle kahdet tellusukset olalla... miettivät varmaan, että ei vielä, tyttö hyvä, missäs luulet hiihtäväs?;) tuosta huollosta vielä: vakaa tarkoitus on tänä vuonna hoitaa kanttien teroitukset+voitelu ihan ite, mutta näin aluks ne mun sukset on vietävä "paikattavaks": kevään pöpeliköissä kun sattui oleen vähän sitä sun tätä, ja pohja on koloilla (ja sitä mä en osaa kyllä ite fiksata...).
tästä se kohta lähtee!!!!!:)

Inga kommentarer: