söndag, oktober 01, 2006

ystäväviikonloppu

noin se viikonloppu vierähti hyvässä seurassa: olin "perinteisellä" ystäväviikonlopulla: meitä on 4 tyttöä, jotka hengasimme varsinkin opiskelujen alkuvuosina tosi tiiviisti yhdessä, ja yhteys on pysynyt hyvänä jo 10 vuoden ajan. kolme meistä asuu täällä samalla seudulla, mutta neljäs on tuolla "muualla", ja koska hän on ainoa "lapsellinen" niin käymme useimmiten muut siellä kylässä eikä toisin päin. minä olin siellä jo perjantaista kun oli työhommia samassa kaupungissa, kaksi muuta tulivat sitten lauantai-aamupäivänä. tämä "lapsellinen" ystäväni on nyt myös viimeisillään raskaana, joten viikonloppu oli rauhallinen, mutta mä tykkäsin siitä ehkä just sellaisena, en olisi halunnutkaan lähteä mihinkään baareilemaan.
ohjelmaan kuului nyt sitten syömistä hyvin, leffaa, jutustelua, saunaa, ja kaksivuotiaan kanssa telmimistä. mukavaa kaikin puolin. kiva ajatella, että noin me voidaan istuskella vielä toisen 10 vuoden jälkeen, ehkä sitten meille kaikille vaan kuuluu vähän erilaista. olen kiitollinen, että kuulun tuohon nelikkoon, tuntuu kivalta kuulua johonkin:)

Inga kommentarer: