måndag, januari 02, 2006

ajatuksia vuodelle 2006

nyt on sitten uusi vuodet ja uudet kujeet:)

meni kyllä vuodenvaihde tosi hauskasti, oli varmaan hauskin vuodenvaihde ikinä!:) ystävällä oli teemabileet, meitä oli noin 25 hassusti pukeutunutta, pelattiin siinä vielä vähän "seurapelejäkin" juomisen, syömisen ja tanssimisen lomassa. kerrankin muuten oli niin, että vaikka olin sinkku, niin ei tullut vuoden vaihtuessa ei tullut yhtään surullinen olo. oli niin hyvä olla siinä omana itsenään hyvien kavereiden seassa, ja hyvin humalassa;)
ensimmäinen tämän vuoden päivä menikin sitten ihan kauheassa krapulassa, ei ole moista ollut moneen vuoteen. mutta koska kerran oli edellisenä illalla hauskaa ja hubaa, niin kärsin vain hiljaa krapulani läpi ilman sen kummempia henkisiä morkkiksia...:)

jeps. on semmonen olo, että pitäis nyt jotenkin tiedostaa tämä uusi vuosi taas uutena alkuna... jotenkin tää vuodenvaihde oli itsessään niin kivuton, tais kaikki suuremmat muutokset tulla just sitä ennen niin että niihin ehti jo tottua vähäsen.
joten, tässä pari asiaa mitä toivoisin uudelta vuodelta 2006:

toivon, että

-oppisin entistä paremmin ottamaan etäisyyttä sellaisiin ihmisiin jotka alituiseen onnistuvat aiheuttamaan minulle pahan mielen (erityisesti tätä tapahtuu töissä erään henkilön kanssa), olisin useammin siellä tilanteen "yläpuolella", että näkisin että se mitä eräät minuun purkavat johtuu siitä että he itse voivat huonosti, ei siitä että minä olisin jotenkin kamala ihminen. en siis välittäisi enää niin paljon sellaisten ihmisten mielipiteistä, joita en itse edes arvosta ihmisinä.

-osaisin pitää yllä tämän peruspositiivisen fiilarin, joka minulla nyt on. tälleen elämä menee vähän leppoisammin ja osaa antaa pienille hyville asioille sen arvon minkä ne ansaitsevat

-vaikka terapia loppui, minä voin aina vain paremmin itseni kanssa, ja huomaan pärjääväni myös näin:)

-mun astma ei tästä pahene, ja että opin elämään sen kanssa entistäkin paremmin

-töissä joku asia lähtee sujumaan

-mulla tulee samalla lailla kuin viime vuonna montamontamonta hyvää hetkeä ystävien ja kavereiden kanssa

-äitee pysyy terveenä

-mun veli jollain ihmekonstilla muuttuis vähemmän skitsoks ja neuroottiseks

-löytäisin rakkauden ja elämänkumppanin (tämä on ollut toiveiden listalla jo jonkin aikaa:), se on kyllä vieläkin toiveistani suurin. EHKÄ semmoista sattuisi tänä vuonna... ja jos ei tänä vuonna, niin ehkä sitten ensi vuonna... tai sitä seuraavana vuonna... hohhoi, noh, onneks ei nyt toivo kuitenkaan kokonaan hiivu:))

Inga kommentarer: