onsdag, januari 04, 2006

samaa vielä

joo... aina vaan särkee tuota ylärinnusta ja alakaulaa... tulin siihen tulokseen eilen, että ei tää tavallista flunssaa ole, kun on vaan tuo tunne tuolla keuhkoissa, eikä missään muualla. osittain tuttu tunne, tämä on ollut mun mielestä ennenkin. johtuneeko tämä nyt sitten siitä, että ylimääräinen astmalääkekuuri (jonka sain flunssan jälkimaininkeihin) loppui viime viikon lopulla, ja keuhkoillani on nyt vieroitusoireita... inhaa joka tapauksessa. aamulla oli vähä parempi olo, mutta nyt on taas aika hankalaa.
töissä sitten mun pomo isähahmona passitti mut lääkäriin, koska ei vaan kuulemma enää kuullostanut homma hyvältä ja ihmetteli kun ei oltu missään vaiheessa otettu musta edes keuhkokuvaa. joten meikä vietti sitten pari tuntia työterveyshuollossa (joka toimii kuin unelma, kiitos siitä); juttelin pitkään lääkärin kanssa, ja sitten kävin röntgenissä ja verikokeissa... tulokset saan huomenna, saapi nähdä... kyllähän mä täällä viime yönä yksin rupesin jo murehtimaan vaikka mitä, kävi mielessä että mitä jos mulla onkin joku vakavampi tauti, jota ei vaan oo hoksattu ennen... kyllä se itse asiassa vieläkin vähän vaivaa mieltä.

mä en nyt oikeen osaa keskittyä mihinkään.

Inga kommentarer: