lördag, januari 14, 2006

matkakuumetta, uusia suksia, laskuvideo, kroppa

huomenta päivää. onpas ihanaa: viikonloppu, eikä mitään hirveesti suunniteltu:) Tällaset viikonloput on välillä ah niin ihania. nojoo, reissua varten täytyis järjestää juttuja, mutta sehän on vaan ihan kivaa tekemistä. ja kavereita treffaan ja leffaan aateltiin mennä, ja sekin on ihan vaan kivaa:)

niin. viikon päästä ollaan jo vierailla mailla, iiiiik:) tosi kivaa, voin tuskin odottaa:) unikaan ei enää maistu niin pitkään, kun alkaa olla matkakuume:) Kaiken pitäis olla kondiksessa, siis siellä toisessa päässä. on eri paikoissa yöpymiset järjestetty, jne. Nään samalla reissuja kavereita joita en oo nähny puoleen vuoteen, kiva:)
Ja sitten on pitkästä aikaa taas muuten LOMAAAAAA:)

kävin eilen kokeilemassa mun uusia suksia sitten, iltamäessä. ovat simo-hyvät. ei muuta voi sanoa. tai voisin mä varmaan jaaritella niistä taas parin kappaleen verran, mutta nyt en ehkä kuitenkaan:)
olin itsekseni siellä iltamäessä, kun ei kavereita napannu eilen lähteä. mutta perjantai-illat on tosi hyviä iltamäkiaikoja: populaa oli tosi vähän. rinteet oli vähän kovat ja jäässä säästä johtuen, mutta ei se mun hymyä hyydyttänyt:), sukset on kaiken lisäksi vielä hyvännäköiset (ja sehän merkkaa eniten;)). Se hauska puoli siinä on kun on itsekseen liikkeellä, että useimmiten tulee jutskattua uusien ihmisten kanssa. oli yks nuori poika liikenteessä itekseen myös, ja me sitten noustiin hissillä aina yhdessä ylös ja höpötettiin niitä näitä, ja laskettiin peräkanaa alas. kiitos pojalle seurasta, oli mukavaa:).

tässä on muuten hauska offari-lasku-leffapätkä. on kylläkin puikkarit, eikä tellut, mutta eipä se haittaa;) sain tän linkin yheltä tellukaverilta, joka pahasti kyllä muistuttaa asenteeltaan tota päähenkilöä, siks se nauratti niin paljon. mutta tässä siis videolinkki.

eilen oli muuten ensimmäinen päivä varmaan pariin kuukauteen, kun mulla oli IHAN TERVE olo... tuntuipa hyvältä:)
mä tykkään mun kropasta. ei se ole täydellinen, mutta minä viihdyn siinä. se on tosi tärkeä mulle, koen että se on minun merkittävin väline hyvinvoinnin ylläpitämisessä. ja kroppani on tosi yhteishaluinen yleensä:), paitsi silloin kun se alkaa herkistelemään astmana;)

Inga kommentarer: