lördag, april 12, 2008

Terapiointia

Ajattelin tuossa viikolla, että lääkitsenpä masentunutta fiilistäni positiivisilla ja romanttisilla elokuvilla, minä kun olen romanttisten komedia/draamojen ystävä. Juu, kai se täytyy myöntää, että näin se juu on. Noh, ekaksi katoin toisen osan Bridgen Jonesin tarinasta, en nyt muista mikä sen nimi oli. Olin nähnyt sen kyllä joskus aiemmin, mutta en ihan tarkalleen muistanut juonta. Envei, teki hyvää saada eläytyä tuollaiseen maailmaan, Bridget kun on positiivisuudessaan aivan omaa luokkaansa. Ja Colin Firthiä voin kyllä kattella ihan minä päivänä hyvänsä;) Mikähän siinä miehessä muuten vetoaa? En näe häntä erityiseen komeana miehenä, mutta joku ihme karismaattisuus vetää kyllä puoleensa kovasti, ja ne silmät on kyllä aika kivat:), hihiii...=D
Noh, kun kerran Colin Firth-linjalle päästiin, niin hyvähän siinä oli jatkaa: Äiteen yks lempisarjoista/leffoista ikinä on se Ylpeys ja Ennakkoluulo, missä miespääosaa esittää juuri Colin Firth. Äitee sai sen kerran aikoinaan videolla äänitettyä telkusta, mutta ne VHSt alkaa olla niin kuluneet jo, että ei kaikki näy kunnolla. Joten kun näin että Hulluilla päivillä oli kyseinen elokuva myynnissä DVD:nä niin ostin sen äiteelle annettavaksi. Ja tällä viikolla katsoin myös sen itse, tänään viimeiset 2 ja puoli tuntia=D Ja aah, on se vaan niin hyvin tehty leffa, miten semmosiin katsekontaktikohtauksiin on saatu niin paljon tunnelatausta mukaan!?!??!:) Huokaus. On se vaan niin romanttista:) Ihme, että se vieläkin saa mulle niin syviä fiilareita aikaiseksi, vaikka olen nähnyt sen varmaan 3 kertaa ennen tätä jo. Noh, aattelin tallentaa tuon DVD:n itselleni, ja yritän muistaa aina mennä katsomaan parhaimpia paloja, jos alkaa maailma masentaa! Joten leffaterapia näyttäis toimivan kyllä.

Tietty hyvään fiilikseen vaikuttaa se seikka, että on VIIKONLOPPU eikä tarvii olla töissä, oujee beibe!=D Vaikka töissä olenkin luultavasti aika negatiivinen ja suht iloton ihminen, niin kotona mä oon onnellinen, täällä on kaikki paremmin kuin hyvin:) Ja kai se niinpäin on paljon parempi: kurjaahan se oisi, jos kotona oisi onnetonta.

Inga kommentarer: