fredag, juni 13, 2008

Hihhulihei

Täällä taas, liian pitkän tauon jälkeen. Viime viikolla kirjoitin itse asiassa pitkän litanian tänne, ja sitten kun yritin julkaista sen niin kone tilttas jonnekin ja teksti meni sen siliän tien... Eikä minusta ollut näpyttelemään sitä koko litaniaa uudestaan.

Kiire on vihdoin alkanut hieman hellittää töissä, onpa mukavaa:) Tänään tuntui oikeasti mukavalta olla töissä, mikä hommahan se nyt on???

Mun kotitietska brakas viime viikonloppuna, ai että kun olin "kiitollinen":( Siinä tais olla paha karma valloillaan, sillä sattumalta se kone tilttas samalla hetkellä kuin mun kulta mieheke yritti asentaa siihen Linuxia... Ei se varsinaisesti varmaan siitä asentamisesta johtunut, mutta...:) Noh, olihan se Acerin läppäri jo melki 3 ja puoli vuotta vanha ja kovassa käytössä ollut, joten kai sen aika tuli jo. Se ei enää juurikaan käynnisty, vain siihen Acer-sivulle pääsee ja sitten tilttaa. Se on goodbye. Onneksi olin just ostanut itelleni vähän aikaisemmin sellaisen ulkoisen kovalevyn ja kopioinut kaikki koneen tiedostot sinne (mä jotenkin aistin jotain tällaista tapahtuvaksi kun oli puhetta siitä Linuxin asentamisesta;)). Joten en menettänyt tässä tietokoneturmassa mitään (muuta kuin hyvän vanhan "tietokoneystävän":)) Täytyy kyllä sanoa, että siinä kävi ajoituksen kanssa flaksi, eipä sitten edes veetuttanut mun skaalalla juuri lainkaan. Luottamus miehekkeeni tietokonetaitoihin ehkä meni hetkeksi;) mutta eiköhän se tästä taas:) Sitten olen tässä viikolla ja silloin viikonloppuna tsiikaillu netissä ja kaupoissa kannettavia, ja eilen ostaa paukautin sitten tän upouuden läppärin!!!:) Ovatpa läppärit muuten taas halventuneet aika paljon kolmessa vuodessa ja kuitenkin samalla parantuneet! Ja sitten kun mieheke sanoi vielä maksavansa osan tästä uudesta läppäristä, kun kerran oli "rikkonut" vanhan, niin sanoisin, että heeeeiiii, tämähän on minulle itselleni niinkuin sellainen winwinwin-tilanne;)

Ja nyt on vielä viikonloppu alussa, eikä mun tarvitse mennä koko viikonloppuna töihin. Ihanaa!:) Mukavaa viikonloppua!

Inga kommentarer: