söndag, juli 20, 2008

Suorittaja

Kyllä. Juuri sellainen mä olen, aika paljonkin. Vaikka en haluaisi olla sellainen, sillä suorittaminen on mielestäni kuitenkin aika tyhmää. Ja että mitä mä yritän suorittaa? Noh, pitäis olla hyvä ihminen ja ystävä ja läheinen, tehokas ja jaksava töissä, hyväkuntoinen ja vapaa-aikana pitäis kaikissa ihme harrastuksissa tulla paremmaksi, tai ainakin paremmaksi kuin huonoin;) Toi vika oli tavallaan vitsi, mutta valitettavasti siinä on vähän totuuden perääkin: mun mielestä on ihan ok olla huonoin jossain itselle uudessa asiassa, mutta herra paratkoon, jos joku muu aloittaa asian tekemisen myöhemmin kuin minä ja kehittyy sitten nopeammin, mulle tulee siitä sellanen fiilis, että jumatsuka kun mä oon huono, ja se iskee mun itsetunnon jotenkin maahan. Jaa, että onko tuossa mitään järkeä? No ei ole:). Vielä kun tosiasia taitaa olla se, että mä oon ehkä hiukan hidas oppimaan asioita, tai olen monessa asiassa hieman arka, ja siten tavallaan haluan edetä hitaasti kehittymisessä. Ja vaikka nää faktat on ihan tiedossani, niin tjiisus sentään, SILTI tarttis olla nopea oppimaan ja hyvä (ellei paras;))

Voi kuinka haluaisinkaan olla erilainen tuossa asiassa: haluaisin pystyä nauttimaan itse asiasta tai suorituksesta vaikka en olisi siinä hyvä. Sillä mitä väliä sillä on, vaikka kaikki muut oisivat parempia ja nopeempia ja ja ja... "no mutku mä haluaisin olla jossain paras!" "no kuule, sitten tarttis keskittyä yhteen asiaan, unohtaa ihan kaikki muu ja reenata hullun lailla!!" "no en mä sitä halua, mä haluan KAIKEN ja olla silti jossain PARAS"

hehhehheeee=D It's so easy to be me=D

Inga kommentarer: