tisdag, juli 29, 2008

kotona hieman kipusena

Tere vaan. Täällä istuskelen/makoilen kotona, on semmoinen puoliksi paha olo, onneksi ei enää kokonaan... En tiiä onko joku mahapöpö vai mikä. Kävin sunnuntaina elämäni toisen kerran metsässä pyöräilemässä numerolapun kanssa, ja täytyy myöntää, että vedin niin kovaa kuin jaksoin, mutta muistin silti juoda. Ja olin viimeinen=D Enivei, pari tuntia kisan jälkeen alkoi tulemaan vähän sellainen huono ja heikko olo, mutta se meni syömällä vähän ohi. Loppuillan oli ihan puhti poissa ja tillin tallin, mutta aattelin, että kyllä se tästä. Maanantaina hölmö pyöräilin tapani mukaan töihin, tuntui kyllä vähän pahalta, mutta en jaksanut kääntyä takaisinkaan. Töissä sitten alkoi tulla vieläkin huonompi olo: rintakehää painoi ja heikotti ja palelsi. Pomo lykkäs lääkäriin (thank god mulla on 4 kk palkka= työterveyslääkäri). Siellä ne laittoi sydänfilmiin ja verikokeisiin, rupes vähän itteäkin huolestuttamaan. Noh, onneks kaikki näytti hyvältä, diagnoosi oli jotakuinkin sellainen kuin lämpöuupumus... Ihmettelin vähän, että kuinkas sellaista ei ole ennen tullut... Nooh, illalla ruuan jälkeen tuli oikeen kunnon oksetusfiilis, olipa ikävää, minä kun pelkään oksentamista (joo-o, mähän oon outo:)). Mun oma diagnoosini on nyt sitte se, että tais olla pohjalla joku pikku pöpö mahassa ja se sai kunnon mahdollisuuden iskuun sen jälkeen kun olin rääkännyt itteni ihan väsyneeksi. En nimittäin haluaisi ajatella, että mä en vaan kestä tuollaisia vetoja, ajatus itsestä fyysisesti heikkona ei vaan tunnu kivalle. Ja haluaisin mä vielä osallistua puolivakavasti tuollaisiin kisoihin ilman että tarvitsee pelätä, että ei kestä. Toki kai vois yrittää vähän ottaa rauhallisemmin, mutta vaikeaa se on, kun kaikki muut meni jo;) (oli muuten hassu fiilis vetää melkeen koko kiekka niin, että ei nähnyt edessä eikä takana ketään.... Maalissa pitikin kavereilta kysyä, että KUIS kauan te ootte täällä jo olleet:))

Njoo. Suuria ongelmia mulla kai...not. Täytyy myös myöntää, että mielessä kävi jo viime viikolla, että tänä kesänä on ollut hitusen liian paljon ohjelmaa, tarttis niin sanotusti vähän hellittää ja keskittää: ei siis yrittää tehdä viittä eri asiaa, vaan ehkä vaan kahta. Mietin sitä vähän vielä, että kuis käytännössä. Harmi, että töissä pitää nyt painaa kans kovaa, "tuhlaantuu" sielläkin energiaa;););)

Inga kommentarer: