söndag, november 16, 2008

Kohta pääsee mäkeen!!!

ensi viikolla tähän aikaan oon suhaillut telluilla mäessä reilut pari päivää, jihuu:) Vasta eilen rupesi valkeneen tai siis tuntumaan siltä, että juu, kohta pääsee mäkeen! Miltähän se tuntuu, ja osaankohan mä vielä? Ja mitenhän mä pärjään tuolihissien kanssa? (ei siellä varmaan mitään muuta ole auki...) Noh, yritän ajatella positiivisesti ja että kyllä se siitä. Pää ei ehkä kestä kauheen pitkään suhaamista niillä, mutta sit pitää vaan osata lähtee möksälle ja nauttia muista jutuista, JA EI SOIMATA ITTEÄNSÄ MAANRAKOON (yritän kovasti). Juujuu.

Viikolla oli taas HullutPäivät meikän päässä eli siis PMS. Muuten meni ihan mukiinmenevästi, mutta äitee sattui torstaina sohaiseen niin arkaan paikkaan, että mulla kilahti pahemman kerran. Nyt on siitä aika huono fiilis. Elämä on. Tarvii tänään soitella ja paikkailla tilannetta. Kylläpä tuo kilahtaminen ja sen jälkeinen tosi huono omatunto vievät kauhiasti energiaa, eilinen meni hyvin pitkälle lepuutellessa, noh mitäs nyt käytiin kaverin bileissä, jossa oli kyllä mukavaa, vaikka olin selvin päin ja hieman tuntemattomassa porukassa. Mutta riitti että oli pari hyvää tuttua paikalla, niin niiden kanssa tuli sitten heiluttua.

Nyt kohta juoksulenkille. Illalla "talkooduunia/promoamista" harrastuksen tiimoilta, tulee oleen varmaan ihan ookoota, saapi höpistä omastakin mielestä hauskuista jutuista.

Inga kommentarer: