torsdag, december 22, 2005

Eka oma joulukuusi


hehee, mulla on nyt ihan oikea joulukuusi mun kodissa, ekan kerran:) muut joulut on aina tullut vietettyä muualla, tää on eka joulu mun kotona. tuntuu tosi kivalta:) mun äitee toi ton pienen joulukuusen mun luo meidän mökiltä, ja toi vielä kuusenkoristeetkin mukana, kun tiesi että ei mulla ole yhtäkään koristetta. sitten laitettiin tuossa kuusta asentoon ja kynttilät ja koristeet paikoilleen, tulipa komia:) tuossa on kuva todisteeksi:)
velikin asettui heti rauhassa kotoisaksi, meni sohvalle makaamaan ja alkoi veteleen hirsiä...:)

oikeesti, kun on itellä viimeset kymmenen joulua olleet jollain lailla surkeita, vaikeita ja surullisia, niin tää tuntuu niin mahtavalta kun voi jollain lailla tuntea positiivisia fiiliksiä joulu kohti.

juu, kai mun pitää "seurustella" nyt mun "vieraiden" kanssa, eikä hengata iltaa täällä...

Inga kommentarer: