tisdag, december 27, 2005

seksisuhde

onpas väsy yhen päivän töiden jälkeen...:)

löysin sitten tänään vihdoin uudet saappaat... ja vielä puoleen hintaan:) onpas tyytyväinen olo. ja sitten kävin tänään myös kampaajalla, ja nyt en ole enää blondahtava vaan brunette, onnistunut valinta:), ei pahalta näytä, jeejee:)
eli sellanen "ole hyvä itsellesi, ja tyhjennä lompakko"-päivä:)

mä olin varmaan muuten tänään ainut töissä, joka ei valitellut, että joulu oli liian lyhyt...;) ihan ilolla menin töihin;)

äitee ja broidi lähtivät myös tänä aamuna, oli kiva kun tulivat mutta kivaa myös kun lähtivät:) nyt mä oon taas kotini kunkku ja mieleni rauhallinen:)

joo. mietin tossa muuten yks päivä joulun alla justiinsa, että voihan vitsi tähän saumaan sopis hyvin sellanen seksisuhde: seksiä vaan, eikä mitään muuta, ei muita odotuksia... kun tuntuu että itellä on vähän rahkeet tyhjät just nyt minkään uuden ihmissuhteen kypsään aloittamiseen, mutta silti on fyysisiä tarpeita. tekis ihan hyvää, tunteet ja pää sais levätä mutta silti sais ne fyysiset tarpeensa tyydytetyksi, ja sais nauttia omasta ja toisen ihmisen kropasta. ja eiköhän sellainen mieskin löytyis joka siihen suostuis (vai?). mutta homma on vaan se että en minä vaan sellaseen pysty, en osaa erottaa seksiä tunteista... en osaa enkä halua harrastaa seksiä jonkun kanssa, johon minulla ei ole mitään tunteita, ja sitten toisinpäin; seksin harrastaminen jonkun kanssa yleensä vielä vahvistaa niitä tunteita joita minulla on sitä ihmistä kohti... no, joo, kai se on ihan hyvä merkki toisaalta ettei sellaseen tunteettomaan seksisuhteeseen pysty. ja onhan se seksi ainakin minun mielestäni parempaa ajan mittaan saman ihmisen kanssa kuin joku eka "huitaisu" uuden ihmisen kanssa. mutta nyt ois vaan niin halauksien, halun, fyysisen kosketuksen ja seksin tarve.

Inga kommentarer: