torsdag, augusti 17, 2006

tsaukki ja moro

hohhoi. tänään on sellanen tuikitavallinen meikäläisen päivä: ei mitään ihmeempää, pientä onnea, pientä kaipausta, ja hitusen verran surullisuutta. that's me today.

jep. helsinki marathon on nyt sitten viikonloppuna. juu en ole itse lähtemässä juoksemaan, ei taida olla ihan mun juttu, 10 kilsaakin ottaa jo henkisesti koville (juokseminen on niin pirun monotonista, että siinä kerkee ajattelemaan että tuntuupa rankalta, jne.), mutta kaks mun tuttua on menossa juoksemaan, ja aattelin että minäpä kerrankin menen suunnitelmallisesti paikalle kannustamaan, eikä silleen että ai niin, nyt tossa on toi maraton, näkyisköhän tuttuja:) Se juoksureitti menee viel suht läheltä mun kotia, joten suurta vaivannäköä tämä ei tule vaatimaan. ja haluan mennä nostamaan hattua kaikille urheille maratoonareille.

eilen oli super-"suoritus"päivä: kerkesin vaiks mitä: aamupäivällä oltiin 2 tunnin issikkavaelluksella työporukan kans, olipa taas mukavata, mä oon koira ja heppa-ihminen. sitten töihin ja sain yhen työpäivän jutut tehtyä 6 tunnissa (oli aika minuuttipeliä), jotta kerkeisin reeneihin... töistä tosiaan potkunyrkkeilyreeneihin, ihan kauhee draivi päällä, hyvät reenit oli. sielt menin viel M:n kans höliseen paikalliseen yhdelle kaljalle (tämä on sellainen ajoittain tapahtuva perinne, kun kummallakin on juttuja joita haluaa purkaa puhumalla), ja sieltä kotsaan. jossa juttelin sit vielä vajaan tunnin yhen hyvän kaverin kans puhelimes... arvaa oliko vaikee saada rauhoituttua sitten niin paljon, että sai nukuttua...? tänään onkin ollu pikkasen väsy. ja paikat kipeet.

Inga kommentarer: