söndag, december 31, 2006

ajatuksia vuodesta 2006

Morjens!

onpa ollut pari "kelavaa" päivää, vieläkin on ajatukset vähän solmussa... Mutta siitä lisää myöhemmin.

Nyt on kuitenkin vuoden 2006 viimeinen päivä. Sitä en ole paljon miettinyt, mutta nyt aattelin hiukka summaroida vuotta käyttämällä hyväksi omaa blogitekstiäni tämän vuoden ensimmäiseltä päivältä... Kommentoin tuonne väleihin:

"joten, tässä pari asiaa mitä toivoisin uudelta vuodelta 2006:


toivon, että

-oppisin entistä paremmin ottamaan etäisyyttä sellaisiin ihmisiin jotka alituiseen onnistuvat aiheuttamaan minulle pahan mielen (erityisesti tätä tapahtuu töissä erään henkilön kanssa), olisin useammin siellä tilanteen "yläpuolella", että näkisin että se mitä eräät minuun purkavat johtuu siitä että he itse voivat huonosti, ei siitä että minä olisin jotenkin kamala ihminen. en siis välittäisi enää niin paljon sellaisten ihmisten mielipiteistä, joita en itse edes arvosta ihmisinä.

+++:
tässä olen onnistunut aika kiitettävästi: välillä tietenkin ote hiukka lipsuu;), mutta yleisesti olen paljon "vahvemmalla" kuin vuosi sitten.

-osaisin pitää yllä tämän peruspositiivisen fiilarin, joka minulla nyt on. tälleen elämä menee vähän leppoisammin ja osaa antaa pienille hyville asioille sen arvon minkä ne ansaitsevat

++: hienoa, tässäkin olen onnistunut suht ok, kaikesta tapahtuneesta huolimatta, varsinkin joulukuun alkupuoliskon olin muistaakseni tuhottoman onnellinen ei mistään erityisestä:) Nyt tämä "vahvuus" vähän vapisee, mutta eiköhän se tästä taas..:)

-vaikka terapia loppui, minä voin aina vain paremmin itseni kanssa, ja huomaan pärjääväni myös näin:)

++++:
Juu, ei ole homma levinnyt käsiin, vaikka itsekseni olenkin "jatkanut matkaa":) Kiitos kuuluu myös vanhoille ja uusille hyville ystäville, jotka tarpeen tullen jaksavat vähän kuunnella:)

-mun astma ei tästä pahene, ja että opin elämään sen kanssa entistäkin paremmin

+++: kyllähän näin on mennyt... aika siistii:)

-töissä joku asia lähtee sujumaan

....almost there=)


-mulla tulee samalla lailla kuin viime vuonna montamontamonta hyvää hetkeä ystävien ja kavereiden kanssa

+++: Juu, kyllä näin on käynyt: on ollut arkisia hyvältä tuntuvia "läsnäolo-hetkiä", sekä hyviä pippaloita, reissuja ja aktiivihetkiä/duunailuja:)

-äitee pysyy terveenä

Kyllä, onpi pysynyt, ja hän on jopa suht levollinen vaikka broidi nyt "tempas" tohon loppuvuodeks tuon sairaalakeikan.

-mun veli jollain ihmekonstilla muuttuis vähemmän skitsoks ja neuroottiseks

-----
Juu ei ole näin käynyt:( Mutta ehkä se realistisesti ajateltuna nyt vaan on hiukka liikaa toivottu...

-löytäisin rakkauden ja elämänkumppanin (tämä on ollut toiveiden listalla jo jonkin aikaa:), se on kyllä vieläkin toiveistani suurin. EHKÄ semmoista sattuisi tänä vuonna... ja jos ei tänä vuonna, niin ehkä sitten ensi vuonna... tai sitä seuraavana vuonna... hohhoi, noh, onneks ei nyt toivo kuitenkaan kokonaan hiivu:))"

Juu ei ole näinkään käynyt:( Ja en tiiä käykö niin koskaan:(

Huomenna voisin tehdä uudelle vuodelle uuden toivelistan...

TOIVON KAIKILLE ONNELLISIA HETKIÄ VUODELLE 2007!!!

-memyi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Onnellista tulevaa vuotta sinulle! Entistä parempaa ja toivottavasti rakkauden täyttämää :)

Annette Sinclair sa...

Oikein ihanaa ja mahtavaa tulevaa vuotta sulle myös :). Viime vuosi näyttää menneen kuitenkin ihan mukavasti, jeee!

memyi sa...

Tess, helpompia hetkiä sinullekin vuonna 2007!!!

Keksi: juu, ei se viime vuosi niin huonosti mennyt:), nyt vaan on jotenkin vähä alakuloinen olo, mutta se voipi kyllä johtua kuukauden tietystä ajasta;) Kyllä tämä tästä! Hyvää uutta vuotta!!