söndag, december 24, 2006

Joulua!!!

No TERVE!

onpi ollu pikku taukoa... mä oon ollut vaan niin äärettömän väsynyt, että pakko-toimintojen lisäksi en ole kyllä mitään "ylimääräistä" hääränny... Blogia en laske varsinaiseksi pakko-toiminnoksi, sillä se ei kuitenkaan "kaadu" vaikken mä tee sille jotakin vähään aikaan... :)

enivei. Hiihtopäivälaskuriin ei edelleenkään ole tullut yhtä ainutta päivää lisää...:(

Niin. Se on nyt joulu taasen kerran. Loma alkoi 12 tunnin yöunilla ja sitten vielä tunnin päikkäreillä, ei paha:) Ihan ookoo-fiilis itse asiassa, puhuttiin äiteen kans perinteiset ikävät asiat pois jo puhelimessa ennenkuin hän saapui mun luo tuossa perjantai-illalla. Ja vietetään joulua vähän eri lailla kuin viime vuosina: mun veli ei tosiaan ole paikalla, ja me skipataan joulukirkko ihan kokonaan. Periaatteessa mä oon tykänny joulukirkossa olla ja laulaa luirutella joululauluja, mutta se on myös paikka, missä mulla tulee joulun alla pahin mieli. Joten ihan kiva skipata tällä kertaa. Joulupäivälliselle ja jouluillaksi mennään tuonne äiteen siskon eli mun tädin perheen luo, jopa yks mun serkuista on koirineen paikalla, aika jees.

en oo muuten paketoinu vielä lahjoja... tarttiskohan...!??!?;)

Jep. Tällä välillä, kun en ole hetkeen kirjoitellut, on ollut monta huomionarvoista merkkipäivää:
Blogini täytti vuoden 15.12.!!!=)
Ja vielä isompi juttu oli se, että 19.12. tuli kuluneeksi vuosi terapian loppumisesta!!
Noista voipi lukea sieltä viime joulukuun arkistoista... Mä luulen, että haluan pohdiskella noita tarkemmin hieman myöhemmin, mutta nyt olen ehkä vieläkin niin vetelä vätys:), että painun vielä aamupäivätirsoille, jotta jaksaa sitten syödä;);)

MAHDOLLISIMMAN MUKAVAA JOULUA KAIKILLE!

-memyi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hyvää joulua ja onnea bolgille.

Anonym sa...

Hyvää Joulua!!