tisdag, december 12, 2006

nonihihiih...

täällä taas... vähän paremmalla "ajatuksella"... tuntuu, että ajatukset ei ovat ole olleet oikein tarpeeksi rauhalliset ja "yksinkertaiset" tänne kirjoittamista varten: silloin kun päässä pyörii vaikka mitä, niin silloin on jotenkin vaikea tai epämukava kirjoittaa tänne. Tänään olen vissiin sitten sopivan väsynyt:)

töissä on pitkästä aikaa pikku stressi... mutta kyllä se siitä sitten taas... Pää on vaan jotenkin vähän väsynyt kaikesta ajattelutyöstä, jota on joutunut tekemään kiihkeästi pari päivää.

Sitä mietin, että miksi tuntuu vaaralliselta olla tyytyväinen omaan elämäänsä? Ehkä se johtuu siitä, että mä pelkään että mun täysipainoinen "laiskapuoli" pääsee liikaa valloilleen... Meinaan, mä oon nyt aika tyytyväinen mun elelyyn (vaikka mitään erikoista ei olekaan sattunut), niin sen seurauksena oon jotenkin tosi "lösö" sellasten asioiden kanssa, jotka ei nyt ihan just nyt kympillä kiinnosta, kun taas ne asiat mä hoidan mahottomalla energialla jotka kiinnostaa.... Vaarana on siis, etten saa mitään tehtyä loppuun, kun mä oon vähän sellanen "aloittelu-ihminen", asioiden loppuunsaattaminen on mun mielestä se vaikein osuus.... Nojaa, mutta en mä nyt jaksa tuostakaan stressata, nyt on vaan niin mukava öllötellä ja köllötellä:)

Niin, isoveli tosiaan valvoo, aina ja koko ajan:) Kuten tuosta kommentista "humalakirjoituksessani" voipi huomata, big brother P. löysi tämän uudestaan. Joten voin virallisesti todeta, että blogiani on lukenut joku henkilö, joka tietää mut. Eipä se nyt oikeestaan ikävältä tunnu, sillä luotan (EIKÖ P.??;)), että isoveli pitää oman puolensa diilissä, joka on että "turpa tukkoon mun blogista sitten, tää on mulle tärkeä ja henkilökohtainen henkireikä":) Muuten en ole enää "elämäsi valo";););). Lähinnä mua rupes ihan piruna huvittaan, kun näin meilistä, että joltain big brotherilta oli tullut kommentti... ei tarvinnu miettiä montaakaan sekuntia että kuka se on:)
Noh, mutta isoveikka on sen verran kiireinen, että tokkopa hän käy täällä kovin usein? Noh, ehkä saan kuulla siitä jotain kommenttia sitten myöhemmin... Tai sitten en. Eipä tuo mittään, mä jatkan täällä porskuttelua ja kirjoittelua:)

Inga kommentarer: