söndag, december 10, 2006

humalakirjoitus

noniin, eka humalassa bloggaukseni;)

jep, tulin just kotiin, ihan poikki, mutta pari sanaa vielä:

tää on sulle "isoveli" P., jos vaikka löydät tänne takaisin!???!;) Hehee...

tämän päivän ohjelma:
-äitin synttärilahjan suunnittelu
-ruuanlaitto ja siivoaminen
-pirun hyvät reenit (vaikka ei P:n vetämät;))
-huonot sokkotreffit (ois voinu jättää väliin, mutta minkäs teet, mä kun aina vaan jaksan yrittää...)
-ex tempore baari-ilta KB-teemalla... , jossa sitte tuli sitten juotua ja jammailtua sen verran, että nyt oon ihan katki, poikki ja pinoon. P. toimi hyvin esiliinana, ja "poisti" kaikki häiriköivät humalaiset miehet, kiitos vaan siitä, mä en vaan diggaa hirveen humalaisia miehiä:-/

ihan mahotonta tuntuu olevan sen "mun" miehen löytäminen, mutta ollaan sitten v--tu ilman;);) Parempi niin, kuin jonkun elämästä jo luovuttaneen negatiivisen tapauksen kanssa.

ohhoh, tilitys tilitys, no onneks tän voi huomenna tarpeen mukaan poistaa;) Nyt on ihan pakko mennä nukkuun, moro!

jos ei muuta, niin onpahan hyvä kroppa;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Moi systeri :-)

Löysin!

t. P

memyi sa...

moro isoveli (joka aina valvoo;)) :) Joo, teretulemast:) Mä itse asiassa kokeilin ite niillä hakusanoilla mitä sanoit silloin, ei se joo hirveen vaikeeta ollu löytää:)

Mut muista meidän diili... joku niistä:), mä en enää muista ihan tarkkaan miten ne meni;), muuta kuin että TÄÄ BLOGI ON "PYHÄ", tää on "vittuiluvapaa" aihe!

Anonym sa...

Ok!

memyi sa...

ok:)