tisdag, december 26, 2006

Joululoma referoituna:)

Noniin, joululoma on yötä vaille valmis, hehee:) On kyl ainaki tullut levättyä. Tänään alkoi olla jo hieman tylsää, joten huomenna menen ihan iloisin joskin luultavasti hieman "löysin" mielin töihin... sitä se löhöäminen mulla teettää.

Mä en oo oikeesti tehny _yhtään mitään_:) Tavallisuudesta poiketen ei edes ole huvittanut ruveta lukemaan kirjaa, jonka sain joululahjaksi. Niin no, oon mä käyny abouttirallaa joka päivä juoksulenkillä, lyhyellä, mutta sitäkään en oikeen laske mikskään tekemiseks jotenkin, sillä lähden lenkille eniten siitä syystä, että saa hetken olla ihan omas hyväs seuras:) Mun lenkkeily-frekvenssi on aina "sukulaisaikoina" korkeimmillaan;)

Tänään käytiin taas syömässä mun tädin luona (viimeksi oon joutunut tekemään ruokaa lauantaina, sen jälkeen ollaan syöty muiden murkinoita, ei paha:)), ja sen jälkeen käytiin äiteen kans kävelyllä tuolla hautausmaalla, vietiin kynttilöitä haudoille. Tunnelmallista, mutta pirun pimiää... Ihme homma kun ei sitä lunta nyt ala kuulumaan!??!?!?!?

Joulu tuntui yllättävän vähän joululta, ja se on mulle sopiva juttu, onpi ollut aika "kevyttä": ei siis ole pohtinut niitä tyypillisiä ikäviä asioita jouluna, ollu möllöttänyt vaan. Äiteekään ei oo ollut mitenkään erityisen allapäin, vaikka niin pelkäsinkin, siis mun broidin takia. Hyvä juttu.

Tämän äiteen visiitin "teema" on ollut uusi läppäri ja internet!:) Äitee päätti nyt vihdoin sitten hankkia netin kotiin, ja siihen kyytipojaksi hankittiin hänelle tuliterä läppäri, edulliseen hintaan kylläkin, sattui yks tarjous tuossa kuukausi sitten silmään. Äiteen vanha tietska kun on semmoset abouttirallaa 15 vuotta... need I say more...?;) Enivei, nyt sitten ollaan tässä pikkuhiljaa tutustuttu netin ihmeelliseen maailmaan, meillä oli oikeesti aika hauskaa kun yritettiin keksiä äiteelle sellanen sähköpostiosoite, joka ei ollu vielä käytössä... Siinä oli ihme yrityksiä ennenkuin yks sitten "hyväksyttiin". Ihan hyvin äitee on tarttunut härkää sarvista ja testaillut eri juttuja. Googletettukin on varmaan kaikki sukulaiset läpi;);)

Inga kommentarer: