tisdag, januari 30, 2007

Äh...

...mulla on vaikka kuinka monta hyvää kirjoitusaihetta päässäni aamupäivisin töissä ollessani, mutta sitten kun ois aikaa niitä kirjotella (eli siis nyt), niin pää lyö suht tyhjää... Harmi. Mutta elämä on.

Juu. noh, sen olen ainakin tässä viime päivien aikana lopullisesti tajunnut, että ehkä mun henkilöllisyys tässä blogissa on liian ilmiselvä yrittääkseen edes olla anonyymi... Noh, eipä se sen silloin marraskuisen oivalluksen jälkeen ole ihan hirveesti heilauttanut.... Jotenkin vaan tuntuis vaikeelta ruveta yrittämään kirjoittamaan siten, että ei kukaan vaan tunnistaisi, tämä nyt kun mulle tällainen arjen porina-boksi, joka tekee mulle gutaa. Vaikka kyllä mä tuossa eilen illalla hiukka selasin omia kirjoituksiani, että mitä kaikkea tänne onkaan tullut avauduttua:) Mutta en mä nyt mitään fataalia löytänyt;), ehkä mulla on joku ihme tarve avautua jonnekin, ja jos joku sitä haluaa lukea, niin eipä mua haittaa. Se ehkä hetken hämäs, kun aattelin, että harrastuksista tutut ihmiset saa lukea mun "heikkouksista", päällimmäisenä mielessä on tietty toi mun veri dier paniikkihäiriö, joista puolitutut ihmiset ei nyt ees yleensä tiiä tai arvaa mitään. Mutta ehkä olen päässyt sen pisteen yli, että jotenkin häpeisin elämääni... Jossakin vaiheessa tein sitäkin. Mutta joo. Mähän voin olla esimerkki ihmisestä, joka on kärsinyt pahastakin paniikkihäiriöstä, ja päässyt siitä kuitenkin yli ja eteenpäin, tekemällä työtä itsensä kanssa terapiassa. Ehkä haluaisin myös ihmisten ymmärtävän (jotka ei tällaista ole aiemmin kohdannut), että paniikkihäiriöön tai muuhun sellaiseen sairastuva on ihan tavallinen ihminen, ei siihen tarvitse mitään ihme merkittäviä "vikoja". Lisäksi haluaisin ehkä, jos mahdollista, olla sellainen "foorumi", jonka kanssa ja jossa voipi tämmöisistä "herkistä" asioista keskustella, se onpi minulle aika luontevaa, ihan omakohtaisten kokemusten kautta. Aina mä en noista asioista jaksa "jauhaa", tai edes kuunnella (esim. jos itellä on jotenkin ahistava ja stressaava kausi menossa esim. töissä), mutta se suotakoon minulle=D

niinjoo... mutta mitään mahdollisia heebo/mies-systeemeistä en ihan hirveesti viitti tänne tilittää, ne mua sitten jälkeenpäin kuitenkin nolotttaa:) Mutta jos joku päivä löydä itselleni parin, niin no worries, kyllä kaikki sen saa ihan varmasti kuulla;)

Inga kommentarer: