lördag, februari 17, 2007

hyvä fiilis II

juu, aina vaan on hyvä fiilis=D Mulla on taas töissä opetusjakso menossa, ja perjantaina oli tosi hyvä opetustilanne päällä, kaikki osallistuivat ja tuli mielenkiintoista keskustelua. Kyllä mä siitäkin saan omanlaiset kiksit:)

Kylläpä nää päivät menevät nopeasti... Tänään nukuin pitkään (tai no, ysiin, mutta se on pitkään verrattuna kahden viime viikon aamuihin....), ja köllöttelin viel sen päälle hyvän kirjan kanssa sängyssä aika kauan... Mukavata:) Sitten tarvi ruveta tekemään jotain tälle huushollille, sillä se rupes jo olemaan siinä kunnossa, että muakin alkoi ärsyttämään: en ollut ehtiny tekemään sille mitään Ylläksen keikan jälkeen muuta kuin että aina vaan ladannut uuden satsin kamoja johonkin lattialle:) Noh, nyt on olkkari siivottu, makkari on viel kuin pommin jäljiltä, mutta sen siivoan sitten huomenna. Oven voi laittaa kiinni jos alkaa häiritsemään;) Äsken olin reeneissä, oli ihan hyvät, aika rankat fyysisesti, mutta teki hyvää. Nyt sitten on kohta pari kaveria tulossa mun luo tekemään ruokaa, pitkästä aikaa ehtii heitäkin näkemään, tosi kiva. Tilanne on nääs semmoinen, että mun vanhimmat ja siten eräällä tavalla lähimmät ystävät eivät laske mäkeä, eivät sitten millään vekottimella, joten tähän aikaan vuodesta näänkin heitä liian harvoin... Tästä taitaakin tulla jonkinsortin "ystäväviikonloppu": tänään tosiaan tehään parin ystävän kanssa ruokaa ja lähdetään varmaan johonkin kaupungille kattomaan sitten vielä meininkiä, muakin huvittaa, pitkästä aikaa... Joskus on vaan kiva hihhuloida kavereidensa kanssa:) Ja sitten huomenna tapaan yhden kolmannen ystävän, menen siel käymään, ja hän itse asiassa lupas leikata vähän mun hiuksiakin (pitkät, hiukka kiharat hiukset ovat hyvät: niistä ei huomaa, vaikka ei olisikaan pro ollut leikkaamassa:)), ne ovat jotenkin kasvaneet viime aikoina hillittömästi....
päläpäläpälä=D Tarvii lopetella....

Inga kommentarer: