tisdag, februari 27, 2007

tämän paikkakunnan taksivaraussysteemi...

on s-y-v-ä-l-t-ä.
ihan vaan noin niinkuin avautumisena. Jos mua joku asia ärsyttää, ja jumalattoman paljon, on se, kun samaan paikkaan jostain asiasta soittaessa ja sieltä eri ihmisten kanssa asiasta puhuessa, saa ihan vastakkaisia vastauksia ja palautetta. tjiiiiiiiiiiiiiisus. Enkä ole ennen tiennyt, että tilataksin varaaminen noin 24 tunnin varoituksella voi tämän kokoisella paikkakunnalla olla ongelma... Ok, myönnetään, että lähtöaika on kaikinpuolin, noh, sanoisinko "aikainen", mutta silti! Sanoivat (tai se kolmas tyyppi jonka kanssa puhuin, muut ennen sitä sanoivat että ei varmaan tule olemaan ongelmaa...), että juu, voidaan me se varmistaa, mutta vasta n. 15 MINUUTTIA ennen tilattua aikaa... Jepjep. Että sitten vaan todetaan, että juu ei oo, ja sillä tiedollahan mä teen silloin tosi paljon, mistähän kumman syystä mä edes haluan varata sitä taksia etukäteen!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?

Kiitoksia R:lle, joka tässä vaiheessa alkoi sitten säätämään asiaa kuntoon kanssani!

ok. oon väsynyt, vähän kipunen ja äärettömän turhautunut.

kai mä jollain kampean itteni huomenna liikenteeseen, kai siellä jonkinsortin kulkuneuvo odottaa............................

blogi hiljenee loppuviikoksi, mukavat viikonloput jnejnejne.

Inga kommentarer: