söndag, februari 25, 2007

kiirusta

...on jostain syystä. Ei mitään sellaista hirmu stressaavaa kiirusta, itse asiassa enimmäkseen päinvastoin:) Mutta kiirusta joka tapauksessa, nyt on taas viikko menny niin että huhhuh. Töissä on tosiaan opetusjakso menossa, mikä tarkoittaa että päivät on sellaisia "hackat-och-malet" (en keksi hyvää suomennosta tuosta), olo on sellanen että koko ajan on vähän kiire johonkin, ja mitään ei tunnu ehtivän tehdä loppuun asti. Ja täytyy kyllä sanoa, että opettaminen on huomattavasti enemmän voimia vievää kuin mun tavallinen työpäivä.
Ja hiihelty on tietty kanssa=D

tiettekö muuten sen ilmiön, kuinka silloin kun on yksin kotona ja ois aikaa ja on vähän tylsää, ja kukaan ei oikeen ees vastaa puhelimeen kun on niin kiire... Ja sitten taas kun itestä tuntuis, että huhhuh, pidänpä tässä hieman tarpeellista "laatuaikaa" itteni kanssa, että hetki itekseen vois tehdä hyvää, niin sitten puhelin pärisee milloin mistäkin syystä... (juu, en mä vaan osaa olla vastaamatta jos joku soittaa, ja puhelin on päällä...). Mun viikonloppu on ollut sitä jälkimmäistä osastoa. Ihan kivaa, varsinkin sitten kun luovuin "pakkomielteestä" saada olla hiukan omassa rauhassa, totesin, että ehtii sitä varmaan toistekin:) Sattuu ja tapahtuu; M loukkas perjantaina reenissä polvensa, kävin sitten hakemassa sairaalan päivystyksestä hänet ja vein kotiin siinä puolenyön jälkeen... Kun sen tietää, että tuollaisessa tilanteessa on kurja hoitaa ittensä kotiin itekseen, se tuntuu niin kivalta kun joku kaveri tulee hakemaan ja saa kyydin lisäksi vähän juttuseuraa... Mä olin kylläkin siinä vaiheessa aika zombie väsymyksestä, joten juttua ei riittänyt mutta kuuntelevaa korvaa kuitenkin. Lauantaina leikin invataksia;), käytiin mun reenien jälkeen M:n kanssa kaupassa ja niin edelleen. Ja sitten äitee soitti tosi surkiana kotoaan, oli norovirus nyt sitten iskenyt... ei kiva:( Joten yritin siinä vähän parannella hänen fiiliksiään puhelinlangan kautta. Ja sitten illalla alkoi ihme sumplaus tekstiviesteillä tämän päivän hiihto"reissun" tiimoilta... viimeinen viesti siitä asiasta tuli siinä yö yhden aikaan... Ja mä kun vaan yritin kattella leffaa omalta kotisohvalta =D Jotenkin ihan hassua. Väsyttää mua kyllä, joten TÄNÄÄN meen aikaseen nukkumaan.

keskiviikkona suunta on kohti Pyhää....

Inga kommentarer: