söndag, februari 18, 2007

nörttiluuserisinkkutyttö:)

Heh, jepjep, tässä sinkkutaloudessa eletään kyllä VILLIÄ aikaa... Olin sit tosiaan eilen sanonut kavereille, että juujuu, kyllä mäkin nyt kerrankin lähden baariin, jeejee... Vaan toisin kävikin: syötiin tosiaan hyvin tässä reenien jälkeen, punaviinin kera... Ruuan päälle siirryimme "olohuoneen puolelle" (siis soffalle ja lattialle lattiatyynyjen varaan köllöttelemään)... Ja en mä siitä lattialta oikeestaan sitten mihinkään enää noussut=D Puolen viinipullon jälkeen ajatus "laittautumisesta" kävi ylitsepääsemättömäksi, ja huonon omatunnon saattelemana voivottelin, että en määä nyt jaksa lähteä yhtään mihinkään, sorisorisori... Noh, onneks meitä oli useampi paikalla, joten kenenkään ilta ei mun takia peruuntunut. Loppujen lopuksi kolme lähti baariin, ja kaks meistä jäi sitten vielä tissuttelemaan kotio:) Ja puol yksitoista olin simahtanut... Että tämmöttiis, kerrassaan päätähuimaavaa menoa=D Mutta oli kyllä mukavaa: hyvää seuraa, hyvää ruokaa ja hyvää viiniä... Ei kai sitä muuta enää kaipaa.

Nyt tarvii lukea työjuttuja jotta tiiän mistä mä huomenna puhun=D Ja sitten laskiaissunnuntaimäkeen!

3 kommentarer:

Jasmo sa...

Hitin hyvät mäet oli meillä tääl laskiaissunnuntaina! Uutta luntakin parikymmentä senttiä.

Anonym sa...

Meil kanssa, hahaha

memyi sa...

hahahaaa....;) Tääl oli about nollakelit, jossain vaiheessa tuli minimaalisesti lunta, rinteet lyhykäset niin että aluks ehti joka laskun jälkeen miettiä, että tossako se oli?;) Mutta tulipa hiukka reenailtua uusia juttuja, YRITIN saada kumparelaskusta jotenkin päin kiinni, paino sanalla yritin=D