måndag, december 15, 2008

täällä jossain ihan itsekseni

heippa täältä jostain lempparipaikastani:)

Eli sain toteutettua yhden toiveen: olen itsekseni hetken aikaa, poissa kotoa (ja töistä). Noh, pikkaaseen tuli "huijattua": mieheke oli täällä kans viikonlopun yli, mutta se oli vaan bonusta:), oli kiva olla jossain yhdessä missä ei ole mihinkään kiire eikä ole aikatauluja. Mä oon ollut aika kovassa flunssassa, joten ole pystynyt laskemaan vain parisen mäkeä tähän asti. Mutta tänään tuntuu, että keuhkot on vähän paremmassa jamassa, joten ehkä pääsen laskemaan pari mäkeä lisää.

vaikka olin ihan rättipoikki ja kipunen kun pääsin tänne lauantaina, niin silti tuntui tosi hyvältä samaan aikaan. Eilen miehekkeen lähdettyä oli tosi ristiriitaiset fiilikset: olin tosi onnellinen, sillä mulla on tärkeimmät asiat tosi hyvin; oli hieman orpo ja yksinäinen olo, kun yhtäkkiä olin ihan yksin täällä jossain hiljaisessa paikassa; harmitti, kun oli niin kova yskä vieläkin; huolehdin vaikka mistä, ja tämä taas yleensä sattuu silloin, kun vihdoin on päässyt pysähtymään ja lepäämään ja ajatuksilla on aikaa ja voimia tulla mieleen, tulee käytyä kaikenlaisia ajatuksia päässä läpi. Mutta pääasiassa mulla on onnellinen olo.

Onpas ihanan hiljaista ja valkoista täällä.

Kohta menen kokeilemaan josko tänään voisi laskea enemmän kuin yhden mäen:)

Inga kommentarer: