måndag, december 01, 2008

Hankaluus senkun jatkuu

Joku ikävä kierre on päällä: olen väsynyt, ja koen työssäni hyvinkin usein riittämättömuuden tunnetta, varsinkin viime aikoina. Sama fiilis on tullut välillä kotonakin, kun väsyneenä ja töistä lannistuneena olen kärttyinen ja epämukava ihminen. Ja kun olen kärttyinen ja epämukava, fiilikset omasta itsestäni laskee entisestään, jolloin olen vielä väsyneempi, kärttyisempi ja ikävämpi ihminen, vaikka haluaisin olla kaikkea muuta. Ja oma olo ja muiden olo ympärilläni vaan huononee. Revi nyt tuosta sitten. Ite olen ajatellut yhdeksi ratkaisuksi sen, että lähden hetkeksi johonkin ihan ittekseni, jolloin ei ole tarvetta edes olla mukava ihminen, ja ehdin siten rauhoittua itseni kanssa ja levätä ja ehkä huomata jotain kivojakin puolia itsessä taas pitkästä aikaa. En ole ihan hirveästi nääs tykännyt itsestäni viime aikoina, olen vaan ollut sellainen bitch, joka jollain tavalla aina pilaa asioita. Itkettää.

Inga kommentarer: