måndag, december 15, 2008

"Yrittäjä"

Niin joo, miten pääsinkään unohtamaan: Mä sain toisen apurahan, joten nyt on jonkinlaiset tulot varmistettu jo puoleksi vuodeksi:) Eli maksan itse itselleni omat kuukausittaiset apurahani (palkasta ei nyt vaan pysty nyt edes unelmoimaan). Hassu mutta hyvä fiilis. Ehkä nyt osaan relata ja uskaltaa tehdä töitä siinä rytmissä kuin haluaa (valmista pitää tietty tulla) ja sanoa EI kaikille ylimääräisille nakituksille.

Tuntui tosi hyvältä, kun sain tietää tuosta apurahasta. Olin nimittäin jo luullut, että en saanut sitäkään, kun ei ollut kuulunut mitään ja päätösajankohtakin oli mielestäni jo mennyt hetki sitten. Joka tapauksessa, tack så mycket Albin!

Onpas ne fiilikset muuttuneet ja vaatimukset laskeneet vuodessa: viime vuonna tähän aikaan olin hermona siitä, että tipun apurahalle. Nyt olen superonnellinen siitä, että saan edes jonkinlaista apurahaa, vaikka tulot tippuvat sadoilla euroilla. Noh. En tiiä mitä tohon nyt sanoisi, siis onko se hyvä vai huono. Sanotaanko vaikka, että ainakin olen jotenkin sopeutunut tilanteeseen, ja se on vissiin hyvä. Mutta en mä kyllä tolla linjalla haluais enkä meinaa olla koko elämääni.

Inga kommentarer: