fredag, oktober 19, 2007

"Kehu päivässä, kaksi parhaassa."

Luin Mymskän positiivisuusprojektista, ja ajattelin, että osallistuminen siihen voisi tehdä hyvää ja olla kivaa, joskin tietty aika ajoin hieman hankalaa...:)

Tarkoitus on siis kehua omia hyviä piirteitään ja puoliaan, ilman selittelyä tai vähättelyä, ainakin yksi kehu per päivä.

Tästä se lähtee:

1) Olen hyvä pitämään esityksiä/esitelmiä.

(tekipä mieli kyllä joo lisätä jotain, että "en aina, välillä jännittää liikaa", jne., mutta enpä saa lisätä, en;))

2 kommentarer:

Maria sa...

Juu, sellaisia ei saa lisäillä ;)

Tuo on muuten kehu, jonka aika harva voi itselleen suoda, onnittelut siitä!

memyi sa...

vaikeaa kyllä kirjoittaa "ehdottomia" kehuja itsestään...

Nojuu. Tänk juu. Olen kai aina ollut ihan jees esiintymään (mitä nyt siinä sellainen 4 vuoden tauko panikoinnin takia, silloin en tod. ollut hyvä esiintyjä), mutta vasta viime aikoina olen suostunut uskomaan sen itsekin. Tuli yhestä työhön liittyvästä esitysnakista palkintokin tuossa about kuukausi sitten. Se oli sellanen tarvittava "kirjallinen" vakuutus, että hei, oon mä tässä hommassa aika hyvä. Olen aina ollut hyvä höpöttömään asian vierestä;), mutta onneks toi taito on nyt sitten "levinnyt" sinne asia-puolellekin.