fredag, februari 22, 2008

Aurinko on alkanut paistaa vähäsen Maanmatoselle

niin joo, reissussa keksin hyvän vertauskuvan sille fiilikselle, kun musta tuntuu, että olen minä pieni vain, enkä oikeen oo hyvä missään, enkä oikeen tunnu pärjäävän, ja kaikki vähän pelottaa: tällöin nimeni on Maanmatonen, hyvää päivää:) Kyllähän se välillä meni ihan hassutteluksi tuon nimen kanssa, mutta usein se kuvaa tuota kyseistä fiilistäni aika hyvin. Noh ja enivei, nyt tosiaan on alkanut Maanmatosellekin paistamaan aurinko: torstai meni taas paremmin kuin keskiviikko ja tänään meni paremmin kuin eilen torstaina. Ihan tuli se hassuttelu-puolikin esiin, olipas mukavaa. Mutta ihan vielä en uskalla ruveta tuulettamaan....:) Katellaan miten fiilikset kehittyy. Mutta tosi ihanaa kun ei jännitä sillai älyttömästi sosiaalisia tilanteita, ja töissäkin rupesin jo vähän relaamaan. Kyllä tuohon ahdistuksen määrään on varmaan vaikuttanut sekin, että kun menin reissun jälkeen töihin, sain heti ensimmäisen vartin sisään kuulla, että meidän labralla on sikahuonosti rahaa tänä vuonna, ja että moni on lähdössä muualle töihin. Tulihan siinä sellanen fiilis, että voihan vitsi, mitenhän tässä käy..? Mutta kai se tästä jotenkin päin, eihän muuta vaihtoehtoa ole. Mä ite muuten tipahdin sitten kans apurahalle (jeejee...:-/), ja sitäkin riittää mulle vaan kesäkuun loppuun... Joten eka viikko takaisin töissä menikin sitten apurahahakemuksia vääntäessä, kyllä tää suomalaisen tutkijan elämä on sitten Ihqua... NOT. Vuodeks täytyis palkka (lue: apuraha) löytää.... Semmottiis ja tämmöttiis.

Fiiliksen paranemiseen on varmaan vaikuttanut mahottoman hyvät yöunet (ainakin 3 viimestä yötä olen ollut jotenkin ihanan unessa..:)), liikunta ja ittensä jonkin sortin psyykkaus (en oo ihan varma millainen, mutta ainakin olen tehnyt mielikuvaharjoituksia vaikeista tilanteista, joissa mä sitten saan mielessä kuitenkin hyvän fiiliksen). Mun olkapää sai muuten hyvän "arvosanan" tuossa loman jälkeen fysiojumpparilta, ja nyt pääse reenaamaan jo ihan normipunttista, tosi ihanaa, puntilla reenaaminen tekee hyvää meikäläisen päälle!!!

tää viikonloppu menee vähän työmerkeissä ja varmaan jossain muussakin... Kaverit houkutteli luistelemaan, tarttis ehkä mennä... Sunnuntaina puntille taas, huomenna on lepopäivä. Viikon päästä mennäänkin sekalaisella seurakunnalla Himokselle valloittamaan mäkeä:), odotan sitä, siitä tulee varmaan mukavaa, rentoa hengailua kivojen ihmisten kanssa. Ja tietty vähän telemarkkia:). Toivottavasti rinteessä laskukin sujuu!:)

Siemailen tässä vähän vielä Fantonet:ia, ja menen nukkumaan. Heipulis!

Inga kommentarer: