söndag, juli 02, 2006

loma alkoi

hohhoi. onpas saakelin mahtavaa että maanantaina ei tarvii mennä töihin!:) oikeesti, tuntu perjantaina duunissa siltä, että ei nyt saakeli vaan kiinnosta. joten taitaa tulla loma aika hyvään saumaan. toivottavasti vaan fiilikset vähän muuttuu loman aikana, muuten on aika rankkaa mennä takas töihin:) tarkoitus on olla ajattelematta töitä nyt pariin viikkoon.

olo on hiukka levoton, MINÄ olin terdellä to ja pe ja tänään, ja eilen jopa jatkettiin vähäsen baariinkiin... on sellanen ihme vimma päällä. halu on kova vaan jutskata uusien ihmisten kanssa, sen hetken, eikä sen enempää. tarttis vaan opetella ja uskaltaa mennä ite jutteleen jos siltä tuntuu.

mulla on nyt vaan pari viikkoa lomaa, säästän loput sitten talven ja kevään hiihtoreissuille (niitä taitaa tulla aika monta, jeejee:)). mun kesälomasta tulee vähän sellanen suomi-tour: sekä itä- että länsi-suomi vaviskoon;) ekaks äitee ja veljeä, ja kavereita, moikkaamaan ja mökille, siellä suunnalla vierähtää varmaan viikko. sitten lähden tälleen vähän ex tempore sukulaisia moikkaan toiselle puolelle suomea. sitten sen jälkeen palaan omille kotikonnuille, ja teen mitä huvittaa semmosen pitkän viikonlopun, kivaa. mua houkuteltiin kokeilemaan kitewing:iä, ja semmosesta touhusta mut varmaan löytää jossain välissä, katotaan kuinka paljon vettä tulee nieltyä;) Mua tietty enemmän kiehtois se lumella-vaihtoehto, mutta nyt ei oikeen onnistu, niin tarvii kokeilla sitten veden päällä;)

potkunyrkkeilystäkin on tässä nyt sitten kuukauden tauko... mulla on sitä jo vähän ikävä. hassua kun kaikki on jotenkin niin tauolla nyt...

jeps. mutta mahtavaa lomaa kaikille, joille sellainen on suotu juuri nyt! ja kaikille tasapuolisesti nautinnollisia kesähetkiä! mä palaan taas asiaan joskus;)

Inga kommentarer: