söndag, juli 16, 2006

on/off-sitoutumis/vauvakuume

heräsin tänään naapurustossa kaikuvaan pikkulapsen kirkunaan/huutoon... ja tuli ihan kauhia semmonen yksinäisyydenpistos... voi että kun nyt tuntuu että ilomielin mä heräisin mihin vuorokauden aikaan tahansa hellimään omaa jälkikasvua. tarve täyttää koti perheellä on kova. ja samaan aikaan kuitenkin tuntuu, että se ajatus on niin kauhean vaikeata toteuttaa, tuntuu että mistä ihmeestä mä nyt löytäisin elämänkumppanin tähän rinnalleni edes, saatikka sitten että saisi tulla raskaaksi. kai se ristiriita tässä tekee mun fiilikset niin yksinäisiks ja surullisiks: siis että tietää mitä haluaisi, mutta että se ajatus tuntuu osittain mahdottomalta saada. mitäs tähän nyt sanois...

kavereille ja tutuille (ja itselleni) kyllä tavallisesti sanon, että en mä lapsia tähän saumaan just nyt ees haluais vaikka mahis oiskin. mutta sanon sen ehkä vaan sen takia, että yritän psyykata itteni vähän pois siis sitoutumis/vauvakuumeesta, sillä jos sitä liikaa kuumeilee, niin ei taida tulla tuolla ihmissuhderintamalla hirveen hyvää jälkeä. mutta kyllä mä oikeesti haluaisin miehen, mennä naimisiin, rakentaa oma isompi koti, saada lapsia (vaikka tolla naimisiin ja lapsi-järjestyksellä ei ole kyllä väliä:)), ja elää silleen. tiiän, että ei sekään ole ruusuilla tanssimista sen enempää kuin tämäkään elämäntilanne, mutta luulen että se oisi kuitenkin se mun juttu. surkimuskurjimus kun mä en ton eteen voi tehdä mitään itse että homma tapahtuis... oon aatellu sitä nettitreffeille menemistä, mutta tullut siihen tulokseen, että nyt tarvii ensi antaa ajan poistaa musta vähäsen tuota kasvavaa kyynisyyttä, mä en pidä siitä ite, ja tiiän että pienetkin vastoinkäymiset miesten kanssa vaan lisäis sitä entisestään...
odotan kyllä jo talvea ja sen tuomaa telluluiluhuumaa, sillä silloin mun sitoutumishalut vähenee pikkasen kun tiiän että en voisi telluilla samalla lailla jos olisi muksuja ja mies kotona odottamassa. (vaiks sen kyllä sanon, että tuli millainen perhe tahansa, niiin kokonaan en meinaa suksilla viilettämisestä luopua!!!!!)

nyt tarvii taas reenata sitä "asioilla on tapana järjestyä"-fiilistä...

Inga kommentarer: