måndag, juli 24, 2006

leffassa

...olin sit mun kaverin kans. käytiin kattoos "she's the man". se oli just what i needed: teinikomedia, aivot narikkaan, ihana loppu, jne. oli kyl vaikeeta saada joku kaveri messiin, ei toi leffa montaakaan innostanu. mutta mä tarvin välillä, esim. just nyt tänään, tollasta kevyttä hölynpöly-hauskaa, ei mitään joka laittaa taas ajattelemaan jotain syntejä syviä. amanda baynes oli pääosassa tosi hauska, ja channing tatum oli aika mehukas jossain kohtauksissa (juujuu, nuorihan hän on, mutta aika namu silti;)). alkupuolikas leffasta oli hyvä, loppu vähän liian ehkä sellainen siirappimainen teinijuttu. mutta kokonaisuus hyvä, saipa olla hetken höpöpöpö-maailmassa, missä kaikki hyvä "voittaa":)

oli muuten hesari mulla kesätauolla kolme viikkoa, ja nyt kun se alkoi tulla taas, niin tuli sellanen pikku ahdistus, että tapahtuupa maailmassa ihan kamalia juttuja. tavallaan tuntuu että eihän ihmiskunnalla koskaan tuu meneen tän paremmin, aina tarvii jossain tapella ja tappaa. ihme homma.

jeps. mutta mä taidan painua tänään aikaseen nukkuun, väsyttää.

Inga kommentarer: