måndag, juli 17, 2006

tylsää, kirpparia, ja eka työpäivä

mulla oli ihan hirviän tylsää, vieläkin on, vaiks onneks vähän vähemmän... levoton olo on jatkunut, ja yritin tänään saada seuraa leffaan, mutta ei napannu, kaikki jotka ovat kaupungissa olivat bisi. tämmöstä tää välillä on. kun tota nyrkkeilyäkään ei ole, niin musta tuntuu että mun elämä on täynnä tyhjiä aukkoja, ja tietenkin on jäänyt saamatta se tavallinen aggressioiden-purku-sessio;) hohhoi. ei tämä voi nyt näin vaikiata olla. vaan on se, välillä:)
ja miten se meneekin niin, että kun ei oo mitään tekemistä, niin ei saa tehtyä sitä vähääkään hyödyllistä mitä aina ois tehtävänä: siivoomista, kodin järjestelemistä, jne...

piru, tänään ei tule edes sinkkuelämää telkusta...:/ oon ruvennu seuraamaan niitä uusintoja, ne on hauskoja ja toisaalta myös osittain tosi tosia...

noh, sainpahan ainakin sovittua parin kaverin kanssa, että mennään viikonlopun aikana myymään kirpparille vähän kunkin vanhoja rojuja ja vaatteita... saas nähdä meneeks mikään kaupaks, hassua kun mua nolottaa laittaa esille semmosta totally outdated tavaraa... mutta ei sitä nyt voi roskikseenkaan laittaa, joten päätin että ekaks yritän myydä sen mikä kaupaks menee, ja sitten loput vaatteet menee vaatekeräykseen...

tänään oli muuten sitten se eka työpäivä loman jälkeen... ja en tiiä onko se hyvä vai huono, mutta heti kun astuin sisään työpaikalle, niin oli sellanen olo kuin ei hirveesti ois poissa ollutkaan... nooh, enivei, alkukankeuden jälkeen meni ihan mukavasti ja itse asiassa aika meni tosi nopeesti. meillä on ihanan rauhallista, 5 ihmistä 20 vaan paikalla, saipi tehä ihan rauhassa hommia, tykkäsin kyllä. oli mukavan leppoisa pitkä kaffetaukokin;) pometsu kyllä hyppäs niskaan heti aamusta, että jeejee mitä kuuluu, mites projektit (sill on joku yltiöenergiapositiivisuuskausi päällä)... siihen sain silleen small talkattua vähän aikaa, ja siirrettyä puheet pois TÖISTÄ;) Se oli positiivinen juttu, että mä en meinannu millään muistaa, että mihin mä olin laittanu mun muistiinpanot jotka tein ennen lomia... hehee, sillon tuntui, että noniin, olenpas kuin olenpas ollut lomalla:)

nyt pitäis olla täällä kotona joku halattavana, mulla alkaa olla halipulasta jo pahoja oireita....

Inga kommentarer: