fredag, juli 14, 2006

terppa

nyt on sitten viimenen virallinen lomapäivä (viikonloppuja kun ei lasketa...)... hohhoi, en nyt sanoisi että olen todella iloinen että maanantaina tarvii raahautua töihin. mutta yritän ottaa onnen irti tästä viimeisestä päivästä.

meidän tammikuisen italia-hiihtoreissun "saatavat" saatiin vihdoin: lentoyhtiö mokas useamman kerran meidän kamojen kanssa, ja nyt vasta saatiin asiasta asianmukainen korvaus. tosi kiva että asia on nyt pois päiväjärjestyksestä ja olen 400 euroa rikkaampi... Ei siinä tosiaan menny ko puolivuotta...:/

mun loma meni ihan jees. ei mitään järisyttävän ihmeellistä, semmosta tasasen mukavaa. äiteen luona alkoi tietty ahistaan, mutta ehkä mun ei pitäis enää muuta olettaakaan. mutta kelit oli kyllä niin hyvät että ohhoh. jos saa jostain valittaa;), niin parina päivänä ois ehkä voinu olla VÄHÄ viileempää, varsinkin tuolla itä-suomessa oli yöpyessä hiukka liian kuuma... mutta ei kai siinä mitään, on niin harvinaista ja lyhytaikaista herkkua. rusketuksenkin oon saanu ihan kivasti, vaikka yritin kyllä vähän kattoo, että en oo ihan niin paljoa auringossa löhöämässä vähissä vaatteissa (ei huvita tulla semmoseksi vanhan näköseksi rusinaksi liian nopeasti vuosien mittaan).

sitten tänä lomalla näin kyllä kiitettävästi noita sukulaisia, paria pikkuserkkua ihan ekaa kertaakin. oli mukavaa, mutta riittävää:). toivon että jollain lailla tulee jatkossakin pidettyä yhteyttä.

jeps. tänään ei nappaa toi aurinko just niin hirveesti (oltiin kamun kans biitsillä eilen), joten mä taidan lähteä vähän kaupoille... tarttis löytää uudet verhot ja lamppu ja hylly mun hienoon "uuteen" makkariin:), ja nythän sitä rahaakin tuli just sopivasti;)

kesäisiä hetkiä!!

Inga kommentarer: