tisdag, juli 24, 2007

kuntoilusta

Mä oon vähän lösähtänyt. Painoa ei ole tullut lisää, mutta se materia mikä minussa on, on vähäsen niinkuin löystynyt, joka puolelta... Harmittaa, mutta ei vissiin tarpeeksi:) Nääs mä en MILLÄÄN jaksais nyt liikkua pelkästään kuntoilun vuoksi. Tällä tarkoitan esmes lenkillä ja salilla käyntiä, jotta "happi-kunto" ja keskikroppa pysyis kuosissaan. Mä mielelläni kyllä melon ja uinkin, ja tesmailen sitä surffausta ja pyöräilen "siirtymämatkat", mutta sellainen pelkästään kunnon kohotuksen takia liikkuminen niin ei nyt vaan nappaa... Toisaalta, tämä on kyllä aika jokakesäinen ilmiö, aina mä repsahdan kesällä ja nautiskelen olostani eri lailla, kun taas sitten syksyllä tekee ihan mielikin (toivottavasti;)) skarpata. Mutta en nyt jaksa stressata, että on vähän lösö olo (vaikka en siitä tykkääkään). Nautin nyt tän mun tynkäloman loppuun ja teen mitä huvittaa, ja katellaan sit kuis tehdään:) Jotain on kyllä sitten pakko ruveta tekemään, muuten talven ekat kyykyt voivat jäädä viimeiseksi;);)

Inga kommentarer: