onsdag, juli 18, 2007

Positiivinen yllätys

Joskus osaa ihan vieraat ihmiset yllättää positiivisesti, siten ettei sitä osaa mitenkään odottaa.

Tämmönen pikku insidentti sattui aamulla, ja siitä tuli tälle väsyneelle työmatkaajalle kiva mieli: Vein Putteni korjattavaksi tänä aamuna huoltamaan, jossa käyn vuosittain huollattamassa autoni. Olivat luvanneet tehdä sen katsastuksessa ilmenneen pikku vian korjauksen mun ootellessa, ettei tarvii sitten miettiä, että miten tuun taas sitten hakemaan sen autoni. Noh, näinpä kävi, ja sillai nopeen mukavasti, seisoskelin vieressä katselemassa, kyllä mua vissiin noi jutut jollain tasolla kiinnostaa. Enivei, nyt eksyin aiheesta: huoltomies vaihtoi sitten lampunkin mun etuvaloihin, kun se oli rikki. Sitten kun olin kaivamassa lompakkoa esiin, niin mies heilautti kättään, että äh, eipä tuo mitään nyt maksa. Mä olin ihan että täh?:) Hän vaan heitti, että tuu vaikka taas huollattamaan auto ensi vuonna heillä. Ohhoh, tulipa jotenkin hyvä mieli, koska olen tottunut siihen, että korjaamomiehen vilkaisukin autoa kohden yleensä maksaa... Tämmöstä:) Ruusuja hänelle vaan juu:) Kyllä hän varmaan luuli mua pikkasen hulluksi myös, sillä mun ensimmäinen reaktio oli remahtaa makeaan nauruun... En nauranut oikeastaan sille toimenpiteen ilmaisuudelle, vaan sille, että oltiin sovittu, että auton toinen satunnainen käyttäjä maksaisi juuri tämän korjauksen...:) Eipä tullut kalliiksi hänen "oman osuuden" hoitaminen:)

Inga kommentarer: