torsdag, september 13, 2007

Ai niin...

Minulla ei ole kotona digiboksia. Ja olen vähän ajatellut, että en sellaista hankkisi... Mä saan ihan turhanpäiten aikaa tuhlattua sillä, että väsyneenä jään toljottamaan sitä mitä telkkarista sattuu tulemaan.

Noh. Evakossa olen ollut ilman teeveetä, ja ihan hyvin menee... En nyt ihan ole lopettanut kuitenkaan sarjojen katsomista, sillä nyt minulla on Grey's anatomy-kausi päällä: kattelen jaksoja netin kautta, yks jakso per ilta:) Kivaa:) Että en nyt sitten tiiä, voiko sanoa, että elelen ilman teeveetä? Ilman sitä lootaa kyllä, muttamutta...:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heii! Telkkua ilman ihan oikeasti elää! Terv. 2 vuotta ilman. Enpä ole katsellut juuri sarjoja, mutta leffoja vuokrailen joskus ja kattelen koneelta. Hyvin toimii. :) Eikä loppujenlopuksi tunnu, että mistään kovin tärkeästä olisin jäänyt paitsi. Tietty joskus harvoin pännii, kun kaverit jauhaa jostain sarjasta, mutta silloin vain huokailen kovaäänisesti, että hei haloo! Niinkuin se sarjako tässä on tämä elämän juju?! :)

memyi sa...

moikka serika!

Joo, mäkin elin koko opiskeluaikana ilman telkkua, ja se sujui hyvin. Sitten kun muutin yksikseni asumaan, niin tuli ostettua telkku, en nyt oikeen muista miksi tarkalleen. nyt olen kohta neljä viikkoa ollut ilman telkkaria, ja ei sitä ole ikävä ollut... Mutta täytyy myöntää, että olen kyllä kattellut nyt kipeenä telkunkin edestä greyn anatomian jaksoja...;)

Joo, tiedän tuon sarjasta jauhamisen, olen sitä kyllä tehnyt joskus itsekin:)... noh, en mä usko että siitä tulee kauhea ongelma, että tuntisin olevani jotenkin enemmän pihalla asioista kuin ennenkään;)