onsdag, september 19, 2007

Oikeaa huolehtimista...

... kerrankin...;) jep, eli nieluviljely tosiaan näytti sellaista että jonkinlainen angiina mua vaivaa... tuli nappikuuri, ja sehän yleensä toimii tässä tapauksessa paremmin kuin hyvin.

Tuli vaan kerran muistettua, että ei pitäis stressata niin kovasti... Pari viime viikkoa olin jotenkin aika alituiseen stressissä, mistä milloinkin, pienestä tai suuresta, vaikka usein tajusikin että nyt ei auta stressi yhtään ja että ei siihen ole edes hirveästi syytä. Stressi sitten helpotti sunnuntaina, ja sillä samalla hetkellä alkoi sitten kuumeilukin... Merkillistä se on joo. Toiset vissiin reagoi stressiin vahvemmin kuin toiset, minä vissiin kuulun siihen vahvemmin reagoivien ryhmään: kun vihdoin stressi helpottaa, kehostakin loppuu tsemppi, ja kaikki tilaisuutta odottaneet pöpöt iskevät. Enivei, tarttis lopettaa ylenpalttien stressailu. Teen sitä kausittain, ja sitten kun teen, niin teen sitä ihan liian intensiivisesti. En oikeen tiiä miten sitä harjoittelis, sitä siis stressailun lopettamista. Mulla ei auta se, että hoen kuinka hyvin mulla kaikki loppujen lopuksi on, se tieto ei jotenkin pääse sen stressin muodostaman panssarin läpi.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Surffaako memyi?

memyi sa...

yrittää:) alku on vähän takellellut ajanpuutteen ja vammojen takia...