fredag, mars 14, 2008

300. postaus

Näinkin pitkälle on tässä sitten tultu... Jaahas, no, ei kai mulla mitään ihmeellistä ajatusta asiasta ole.

Aivan ihanaa kun viikonloppu alkoi! Oon ollut aika väsyny tässä kaksi päivää, epätavallisen väsynyt. Joten on kiva että nyt on vapaa viikonloppu edessä, ja voipi tehdä mitä lystää tai olla tekemättä mitään. Kyl mä jotain haluan tehdä:) Huvittais mennä leffaan kattomaan se "Juno", käydä illalla ulkona syömässä, ja muuta semmottia. Ainiin, ja sitten huvittaa NUKKUA:)

Kävin sitten ostamassa itselleni uuden pyörän. MAASTOpyörän. Saas nähdä kuinka tytön käy, huomenna mennään metsään:) En oikein tiedä, mistä toi ajatus sikisi alunperin, yhtäkkiä oli vaan päässä ajatus, että joo metässä ajaminen vois olla kivaa=D Kai lähiympäristökin on vaikuttanut vähän asiaan. Mä oon kyllä aina pyöräilly aika paljon, kesät talvet, mutta enimmäkseen teillä. Olen ajatellut pyöräilyä mutkattomana ja terveellisenä tapana liikkua paikasta toiseen: ei ole aikatauluja, pyörä lähtee silloin kun haluan, monesti on jopa nopeampi kuin bussi, eikä tarvitse koskaan etsiä parkkipaikkaa kuten autolla. Viimeiset 6 vuotta on ollut alla ihan laadukas hybridi, josta tykkään vielä, vaikka onhan se jo kulunut. Se on vaan sen verran iso (lue: tanko "perhekalleuksissa" kiinni kun tasaisella seisoo) ja "varusteeton" (etujouskari ei kyl pelitä vissiin enää), ettei sen kans metsään oikeen lähde. Jeps. Voipi tietty olla, että kadun enemmänkin tuota ostosta (tänään heräsi ajatus, että miksiköhän mä tuollaisen pyörän ostin, enhän mä ees osaa mettässä ajaa???).

Nyt loppuviikosta on muuten ollut hyvä olo, ja se on kyl tuntunut tosi tervetulleelta: ei mitään erityisiä jännitysfiiliksiä tai pelkoja. Ihanaa.

Vaikka tällä viikolla on laiskottanut, niin silti sain tänään mentyä taas puntille. On toi hyvä motivaattori toi puoli-ehjä olkapää. Kaaduin viikko sitten sillai, että olkapää vähän rytisi (kuka käskee yrittää laskea suksilla pusikossa, jossa ei nyt vaan oo ihan tarpeeks lunta;);)?!?!) Olkapäätä on siten vähän särkenyt tässä taas, mutta punttiharjoitteilla särky helpottaa. Joten jos ei muuten, niin olkapään takia on sellainen fiilis, että äh, pitää sinne puntille raahautua.

Jep. tajunnanvirtaa tai jotain. Tänään oisin muuten voinut kattoa telkkua, sellainen väsynyt fiilis. Vaan en kattonut, kun nyt ei ole edes teeveetä sen digiboksin puutteen lisäksi: teevee meni kaverille "hoitoon", kun hänen telkkunsa oli liian vanha ostamalleen digiboxille. Mutta hyvä juttu, että sen telkun sai jaloista pois, ihmeen paljon tuli olkkariin enemmän tilaa! Ja blogejakin on tullut luettua enemmän, kun ei mene aikaa telkun tuijottamiseen.

jepulis. Mukavata viikonloppua, mä meen nukkumaan.

Inga kommentarer: