söndag, mars 30, 2008

Lauantai

Eilen oli tehokas ja pirteä päivä, tänään sitten taas ei. Nooh, mutta eilistä on kiva miettiä:) Herättiin jo seiskalta kun aurinko paistoi niin kirkkaasti. Ysiltä oltiin jo Ikeassa:), haettiin yks kirjahylly mitä olen jo aikani aatellut, sellainen halpa mutta kiva versio. On nääs ollut vähän enempi tavaraa ko mitä hyllytilaa. Lisäksi mun entinen "kirjahylly" oli sellainen laudanpätkistä ja tiiliskivistä koottu systeemi=D, jonka aika nyt tais olla vaan ohi. Mä ideoin sen joskus opiskeluaikana, ko piti saada halpa ja kiva hyllykkö: äiteeltä sain vanhan kirjahyllyn levyjä, jotka maalasin mieleisellä värillä, ja sitten kävin rautakaupasta hakemassa ihan tavallisia tiiliskiviä sinne väliin:) Se herätti kyllä keskustelua ja ihailuakin tavallaan aikanaan. Mutta nyt tosiaan sen aika on ohi. Sitten Ikeasta kotiin tyhjäämään auto, ja sitten huitaisin töihin käväseen. Sieltä puolestaan kaupungille ystävän kanssa metsästämään karonkka-iltapukua. Ja LÖYTYI, vau:) Sellaanen vihreä luomus, passaa mulle sekä henkisesti että fyysisesti:) Ystävän mielestä yks kirkkaanpunainen puku ois kuulemma ollut niin kaunis, siro ja elegantti mun päällä, mutta mä vaan jotenkin näin siinä tosi tyköistuvassa puvussa mahakummun ja selluliittikasaumat reisissä=D Ja oli siinä aika avoin tuo selkä ja yläosa, ja ei vaan ollut hirveän rento olo siinä. Joten en ostanut sitä, ja sitten siis törmäsin sellaiseen kirkkaan vihreään mekkoon, näytän vähän antiikin Ateenan "jumalattarelta" siinä, se on siis vähän sen henkinen. Mun mielestä kaunis ja mahottoman mukava (vaiks se ei vissiin pitäis olla ensimmäinen iltapuvun kriteeri!?!?!;)) Yksinkertainen se omalla tavallaan on, mutta se väri on niin erottuva itsessään jo, ja siihen vielä näyttävä koru mukaan niin avot!:) Noh, sitten ruokakauppaan ja kotiin kokkaileen ruokaa (ja katsomaan yhtä jaksoa Greyn anatomiaa taas, jee!) (tässä vaiheessa alkoi meno hyytyä ihan pikkasen jo...), ruuan jälkeen pikku paussi, ja sitten purkamaan vanhaa kirjahyllysysteemi. JA sitten koottiin uusi kirjahylly JA laitettiin siihen jo kamaa järjestykseenkin.... Huh, kyl eilen ehti aika paljon... Olikohan se ihana auringonpaiste, joka antoi sellaisen energiapläjäyksen?

Inga kommentarer: