onsdag, november 22, 2006

paranoidi

juu. minulla on nääs se tunne, että tähän mun rakkaaseen blogiini on törmännyt mun tuttuja, jotka sitten myös näistä teksteistä ovat minut tunnistaneet... se ei toisaalta ees oo kovin vaikeata. noh, mutta enivei: koska tää on mulle tärkeä henkireikä, jonka avulla saan ajatuksiani järjestykseen, ja koska minä en halua tehdä tästä mitään "mediapalstaa" tuttaville, niin toivon, että jos sinä olet minun tuttuni, ja luet tätä, niin että et kuitenkaan hirmu aktiivisesti mainosta/jakele osoitetta muillekin tutuille. sillä jotenkin mä tajuaisin/"aistisin" sen, jos täällä paljon tuttuja rupeis "ramppaamaan", ja se sitten taas johtais siihen, että mä rupeisin kamalasti rajoittamaan henkilökohtaisemmista asioista kirjoittamista, ja silloin tän blogin funktio pikkasen niinkuin kärsis. mutta olet toki itse tervetullut jatkamaan blogini seuraamista, samoin kuin kaikki muut jotka tänne sattumalta törmäilee.
mutta joo, katellaan:) Voihan olla, että olen puhtaasti paranoidi:)

Inga kommentarer: