lördag, november 25, 2006

taas on vientiä...

... mäkeen;) (hähhää, pitipä huijata vähän tuolla otsikolla;))
niin, tekstari oli tullut joskus yhen aikaan yöllä, että hei sori lyhyt (miten niin!?!??!;)) varoitusaika, mut lähe meitien kans huomenna tai siis tänään mäkeen, lähdetään ysilt ajelemaan kohti pohjoisempia ulottuvuuksia... Luin tän viesti herättyäni puol kympilt, joten eipä "tarvinnu" lähteä:-/ Ois ollu aika hubaa, mutta eipä tuo mitään, joskus toiste sitten toivottavasti. on niin SIISTIÄ että laskukausi on alkanut, mä oon jotenkin heränny taas eloon pikku tauon jälkeen!!!!:)

muutenkin on ihanan energinen olo, mukavaa:) On kiva olla omas kodis, on kiva ko on kaikenlaista ohjelmaa tiedossa, ja on fantastista että mä oon TERVE ja että mulla on valmiudet tehdä vaikka mitä!!! iso osa tästä fiiliksestä tulee kyl tosta mun broidin alamäestä taas, sillä tajuan nyt taas hetken tosi kirkkaasti, että olenpa minä onnekas kun olen mieleltäni ja kropaltani terve ja minulla on katto pään päällä ja työ jossa viihdyn ja mukavia kavereita ja läheisiä ystäviä. loppuosa tuosta fiiliksesta taitaakin sitten oikeesti tulla siitä, että olen taas saanut jo parina päivänä luritella mäkeä alas ja tajusin taas kuinka mä siitä tykkäänkään:), ja minua piristää se, että tiedossa on montamontamonta päivää mäessä taas tänä talvena, hihii:), vaikka nyt toi keli onkin mitä on....

tänään on kyl muuta kivaa ohjelmaa kuin hiihtelyä, meen tossa päivällä kb-reeneihin ja illalla oiskin sitten tämän talven ekat pikkujoulut tiedossa. luulen, että tulee ihan mukavaa ja kivaa. ei hutsittais muuten juoda, saapi nyt sitten nähdä. hieman ehkä rasittavaa on kyl se, että jos en juo tippaakaan niin sitten tyypit ihmettelee että mikä sul on, parhaimmassa tapauksessa kyselevät, että oonko raskaana;)... noh, kattellaan, kyl mä varmaan muutaman olusen kuiteski otan, se on aina mukavaa. mutta haluaisin välttää sen, että huomenna oon ihan loppu-slut, ja krapula-masiksessa. mutta siis ja enivei, kiva lähteä viettämään iltaa kivojen ihmisten kans.

pikkujouluista sen verran, että tälle talvelle niitä ois nyt sitten tyrkyllä neljät eri, mutta yhet jätän väliin, kun ei vaan jaksa eikä itse asiassa ees hirveesti kiinnosta just ne pikkujoulut. kauden ekat pikkujoulut on yleensä tosi kivat, toisetkin menee, mutta sitten jo kolmannet alkavat maistua puulta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vastavierailulla :) Vietähän kivat pikkujoulut.

Monien suomalaisten käsitys alkoholinkäytöstä on kyllä välillä rasittavaa. Jos et juo, olet joko raskaana tai sitten ihan vain tylsä tyyppi. Varsinkin pikkujouluissa pitäisi juoda perseet olalle, jotta kuuluisi porukkaan mukaan. Vähän liioiteltua, mutta tiedät varmasti mitä ajan takaa.

Itse en uskalla edes ajatella alkoholinkäyttöä, kun tuo mielentila on muutenkin mitä on. Toisaalta alkoholi vie myös tehoa lääkkeen vaikutukselta, enkä sitä halua kyllä riskeerata. Rasittavaa kun sitäkin asiaa pitäisi olla selittelemässä osalle ihmisistä.

memyi sa...

moro tess!

kiva kun tulit visiitille:)
juu, pikkujoulut oli ihan jees, taidankin tuossa kohta kirjoittaa siitä lisää.

jep, muakin on oikeestaan aina hiukka ärsyttäny toi piirre meis suomalaisissa, että sä et bilettäessä voi olla hauska tai sulla ei voi olla hauskaa, ellet sä juo, että sillon oot jotenkin "nipo"... ei näin tietenkään kaikki aattele, mutta suurin osa kuitenkin. varsinkin pikkujoulukaudella. mutta, mähän juon jos huvittaa, ja en juo jos ei huvita, simple as that:)

mutta hei, eipä sun tai mun tarvi sitä ees selittää, miksi emme aina juo, mitä se muille kuuluu:) saavatpahan sitten miettimistä:)
ja joo, ymmärrän hyvin, että sinun ei nyt todellakaan pidä ja kannata juoda, fiksu päätös, kaikki ei ole noin fiksuja! silloin mun pahimpana paniikkiaikana mä jätin juomiset kyllä aika minimiin, sillä joskus alkoholi aiheutti olotilan pahenemisen, ja sitten ainakin viimestään krapulassa paniikkiherkkyys oli ihan älytön.... joten miksi oisin itteäni kiusannu, ei juominen nyt niin kivaa ole, että haluaisin oloani kauhiasti pahentaa... On mulla vieläkin sillai, että älytönt juomista välttelen, sillä krapulassa mulle iskee sellanen henkinen ahdistus vaiks fyysisesti olo oiskin suht jees, ja se on ikävä fiilis, siinä voipi mennä montakin päivää sellasessa "epävakaassa" olotilassa.