måndag, november 20, 2006

viikonlopun fiiliksiä

terveterve, eikä tippaakaan sairas;)

noniin, taas on maanantai, ja pitkä viikonloppu meni kyllä aika kivasti... niin kivasti, että työarkeen palaaminen on ollu tänään aika nihkeetä... päivän luento meni ookoosti, mutta ei loistavasti, syynä luennoitsijan "tahmaus".... nooh, huomenna on uusi päivä ja uusi yritys.

niin, tämmöstä mä sit viikonloppuna puuhailin: perjantaina kävin pari tuntia olemassa mäessä, eka kerta suksien päällä tänä kautena:) oli kiva fiilis, ja mahtava oli huomata, että juu, kyllä mä vielä muistan miten kyykätään:) sää oli semmosta paria pakkasastetta, ja populaa ei juuri ollenkaan... oli siis aika jees tilanne. yks rinne oli upeessa kunnossa, muut välttävässä; kauheen jäistä ja semmoisia "pottupatteja" ympäriämpäri, ei kiva telluille:(
se pari tuntia riitti ekaks kerraks, reidet otti uudet liikkeet taas aika rankasti, ja aattelin, että pitää säästellä seuraavaa päivää varten. mutta oli se vaan kiva olla taas ulkona talvisessa säässä ja nauttia vauhdista ja onnistuneista käännöksistä:)

perjantai-iltana kävin sukuloimassa, sekin oli ihan kivaa. istuttiin siinä iltaa.

lauantai menikin sitten ihan uudessa seurassa ja todella hauskasti ja mukavasti: lähtö mäkeen oli jo aikaseen aamulla, meit oli kahen auton verran populaa, yhen heistä olin tavannut kerran aikasemmin, muut oli ihan uusia naamoja. kyllähän se vähän jänskätti etukäteen, mutta sitten kaikki osoittautuivat tosi mukaviksi ja rennoiksi, ja tunsin oloni aika nopeesti kotoisaksi. liekö taas sillä ollut osuutta asiaan, että porukasta reilu enemmistö oli miespuolisia: mun mielestä miesporukkaan on helpompi ja yksinkertaisempi "tunkea ittensä" kuin pelkästään naisista koostuvaan porukkaan.
ajokeli oli ihan takapuolesta, ja olin tosi iloinen, että mun ei tarvinnu ajaa, kiitos kuskille! rinteessäkin riitti usvaa, mutta ei se mua häirinny... näkyvyys laseilla oli kehno, joten laskinkin ilman laseja koko päivän, ja illalla silmät punoittivatkin sitten jo ennen ensimmäistä olutta:) Popula laski vähän kaikennäköisillä välineillä, meit telluttajia oli neljä, ja pari heistä todella hyvää, joten sain pari arvokasta tellutekniikkavinkkiä!! sen yhden asian siinä jalanvaihtovaiheessa kun korjaan, niin luulen että pöpelikössäkin pysyn paremmin pystyssä:) siitä olin iloinen ja ylpeä, että vauhdillisesti pysyin suht kivasti poikien vauhdissa mukana, se on hienoa, tuntuu että vauhtisietokyky on kehittynyt taas vähäsen, jos mahdollista jo kesän aikana:) Tekniikka nyt kaipaa kohennusta vieläkin tosi paljon, mutta hiljaa hyvä tulee ja tekemällä mahottoman hienoa:)
oli kyllä kiva laskea taas porukassa, se on vaan vielä kivempaa kuin yksin rinteiden sahaaminen! ja varsinkin tauoilla on kiva porista ja kuunnella juttuja.
mulla oli muuten uudet pöksyt nyt sit jalassa, ja olivat kuulemma niin hienot että ihan kateutta herättivät:) Eikö oikeesti; nappiostos!!!:)
sukset oli kans aika priimakunnossa täyshuollon jälkeen (keväällä tuli hankittua pohjiin vähän kraatereita).

niin, sitten illalla oli vielä yhellä laskupopulalaisella "afterski"-bileet, jonne minutkin vieraanvaraisesti kutsuttiin. oli kyllä kivaa, näin sitten vähän paikallista yöelämääkin. mun hyytyminen tapahtui jo kahen aikaan (ei täti enää jaksa;)), joten lähdin väliaikaiskotia kohden koisaamaan... eilen sunnuntaina olikin hieman krapulainen päivä ja krapulan ja väsymyksen aiheuttamaa pikku masista päällä, mutta kyllä se siitä. käväsin eilen vielä "laskupopulalaisten" kanssa iltaa istumassa vähän aikaa, se teki hyvää. mulle kyllä ihmisten kanssa oleminen tekee hyvää. en tiiä uskallanko sanoa, että ihan olen saanut nyt uusia kavereita, mutta kyl mä siitä oon varma, että jos tällä suunnalla taas pörrään, niin ihan taatusti löytyy aina laskuseuraa. se on hieno juttu. harmi vaan, että etäisyys mun omasta kodista on vähän rasittava...:( pitää mun jossain vaiheessa tätä elämää (varsinkin jos se jatkuu sinkkupainoitteisena) muuttaa johonkin pohjoisemmaksi... edes talveksi;)

Inga kommentarer: