torsdag, november 16, 2006

perjantaifiilis:)

tänään olikin sitten pisin luennointirupeama, ja huomenna mä oon vapaalla, hahaaa:) onpa kiva viikonloppufiilis, eipä oo ollu tällasta hetkeen, ko viikonloput on viime aikoina olleet niin täynnä "velvoitteita"/ajatuksia että pitäis tehdä sitä ja pitäis tehdä tätä. mutta hahaa, nyt mun ei tarvii tehdä pariin päivään mitään!!!:) sunnuntaina ryhdistäydyn taas, ja teen loppuun ensi viikon luennot! huomenna ohjelmassa laskukauden korkkaus, ihanhan tässä jännittää, ja illalla meen viihdyttämään sukulaisia:)

päivän eka luento meni TODELLA hyvin, sain oikeen porukkaa vähän keskustelemaankin aiheesta, ja se on jotain se, noi ovat olleet niin kovin ujoja tähän asti. toka luento menikin sitten ihan ookoosti, vaikkei täydellisesti. mutta hyvin kuitenkin siis. ei jännittäny ikävällä tavalla OLLENKAAN! olenpas minä aikuistunut jotenkin:)

ja taas on todistettu liikunnan parantava voima: kävin tänään paikallisella puntilla vähän jotain tekemässä, jotta pulssi nousis ja mieli rauhoittuisi. ja niinhän siinä kävi:) Olin kyllä aika varovainen, ja aattelin, että pitää nyt taas aloitella hissukseen, jottei taas joku pöpö pääse iskemään...

mä alan oleen vähän enemmän kotonani täällä väliaikais-kämpillä... johtuuko se siitä, että täällä alkaa olla "kotonen" sotku...;) oon mä vaan aikamoinen poikamies-tyttö, otan ainakin kaiken ilon irti siitä, että jos ei nappaa siivota/järjestellä, niin eipä sitten tarviikaan järjestellä sen takia että jollekin muulle tää siivo ei passaa!:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kylläpäs mä nyt ahkerasti kommentoin. On vain osunut nuo ajatuksesi minuunkin. Ihmekö tuo, sinkkutyttöjä kun ollaan molemmat.

Kovasti on täälläkin perjantaifiilistä kun kello on jo 10.25 ja minä vain luen blogeja enkä tee töitä kuin hetkittäin. Hyi mua! Kai se ilta jännittää...

memyi sa...

no helöy taas arokettu:)

oletpas kivan ahkerasti kommentoinut! mun mielestä se on kiva, sillä silloin musta tuntuu että ohhoh, kyllä näitä tekstejä joku jossain lukee, ja se tuntuu jotenkin hienolta:)

ja juu, kyllä se oma elämäntilannekin vaikuttaa tosi paljon siihen ajatusmaailmaan, ja on tietty helppo samaistua samassa elämäntilanteessa oleviin ihmiseen. mutta tuntuu hienolta, että hahaa, on tässä maailmassa ihmisiä, jotka ymmärtää mitä mä sepustuksissani yritän välittää:)

heh, mä oon oikeesti tosi iloinen sun puolesta että sulla on ne trefat, varmaan just parhaillaan:) tiiän sen odottavan fiiliksen, se on kyllä tosi kiva:) toivottavasti meni treffit mukavasti ja jatkoa seuraa!!!!!:) käynpä kurkkaamassa huomenna blogiasi!