torsdag, november 23, 2006

viitaten edelliseen tekstiin vielä...

oon mää ollu kyllä aika naiivi, kun olen aatellu, että ei mua tietenkään täällä kukaan tunnista, ja siksi olenkin lörpötellyt välillä melkoisesti:) mutta eipä tuo mittään. pohdin tässä itsekseni tänään, että ainoot asiat mitkä mua vaivaa jos tutut ihmiset lukee, on noin parisuhde- ja miesasiat, niitä mä nyt en ihan joka tutulle haluais selostaa livenäkään. hassua kyllä, että sitten taas ajatus, että tuttujen ulottuville tulee noi mun avautumiset muista kipeistä asioista kuten mun perheen ongelmista ja paniikkihäiriöstä ei häiritse oikeestaan lainkaan. go figure. no mutta enivei joten. tulin nyt sit siihen tulokseen, että jatkan samaan malliin PAITSI että taidan jättää miesjuttujen yksityiskohtia selittämättä sen kummemmin, kun se kerta vaivaa mua se ajatus että joku tuttu harrastusten parista esmes lukis niitä. paitsi että mitä mä tätä juttua mietin, sillä ei sillä saralla ees ois MITÄÄN kerrottavaa tällä hetkellä=), joten ei oo hirveen vaikeeta jättää selittämättä;)

Inga kommentarer: