fredag, november 10, 2006

3. postaus tälle päivälle

... mutta antaa palaa vaan, tässä blogissa määrään kuitenkin tahdin just minä, minä itse ja minä;)

kävin muuten keskiviikkona on the rocksissa kattomassa standup-komiikkaa ystäväni kanssa. olin jo kauan aatellu, että tarttis mennä, mutta nyt sitten vasta sain mentyä. ja kannatti, taitaa olla tavallaan vähän mun juttu, nauru tekee vaan niin hyvää. eihän ne kaikki koomikot nyt niin kovasti naurattaneet, mutta jotkut sitten sitäkin enemmän. tarvii mennä uudelleenkin, siinä on kiva tapa välillä viettää arki-iltaa, eikä se nyt ihan hirveen myöhäseks menny, olin nukkumassa puol kakstoista. tuntuu, että sinne vois kyl mennä ihan itekseen, jos ei saa kaveria messiin. olo oli sen jälkeen vähän samanlainen kuin tullessaan ulos leffateatterista hyvän komedian jälkeen. hetkeks unohti oman arkensa.

asiasta viidenteen: olen siis nyt seuraavat puolitoista viikkoa "opettaja-täti":) Aika jännä, mutta ei jännitä kovinkaan paljon tällä hetkellä, mun mielestä on vaan tosi kiva lähtee ja tehdä vähän tavallisesta poikkeavaa duunipäivää. varmaan olotilaa tukee sekin, että valmistelut on aika hyvässä kuosissa, en usko että missään vaiheessa tulee ajan kanssa stressiä. toivon muuten vaan, että ykskään niistä mun tulevista oppilaistani ei eksy näille sivuille, siinä ois ehkä hieman auktoriteetin kärsimisen vaara...;)

Inga kommentarer: